abes zrobilem ten teleport tak jak pisales i jak na niego wchodze to mnie przezuca na jeden z respow czemu ? jak bys mogl to odpowiedz szybko bo nie wiem co robie nie tak
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Teleport
Temat rozp. Ryuu, 02.07.2009 21:03
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.07.2009 21:03
#2
Napisano 02.07.2009 21:49
Najlepiej jak byś wysłał projekt.
#3
Napisano 02.07.2009 23:26
Najlepiej gdyby sam sie nauczyl (satysfakcja itp ) Oczywiscie.. mozna i uczyc sie na gotowcach
Pewnie jakis byt ma taka sama nazwe co target w tigger_teleport
Jesli nie to podeslij komus ten projekt a na pewno Ci pomoze
przynajmniej ja
Pewnie jakis byt ma taka sama nazwe co target w tigger_teleport
Jesli nie to podeslij komus ten projekt a na pewno Ci pomoze
przynajmniej ja
#4
Napisano 03.07.2009 00:15
Po prostu napisze mu co ma źle
#5
Napisano 04.07.2009 21:51
http://srv27.odsiebi...A==/problem.bmp
1.tam jest ten problem(przejscie tajemne w scianie, na podescie jest teleport)
2.http://odsiebie.com/...231---8bf7.html
1.tam jest ten problem(przejscie tajemne w scianie, na podescie jest teleport)
2.http://odsiebie.com/...231---8bf7.html
#6
Napisano 05.07.2009 07:48
1. Skasuj nazwe teleportów. "teleport" ma być wpisane tylko tam gdzie "Uruchom". Po co jeszcze w "Ścieżce Docelowej" wpisujesz "teleport" ?
2. Jednemu "info_target" nie nadałeś nazwy
3. func_ladder powinien mieć teksture "aaatrigger" bo potem nie uruchomisz mapy na HLDS
2. Jednemu "info_target" nie nadałeś nazwy
3. func_ladder powinien mieć teksture "aaatrigger" bo potem nie uruchomisz mapy na HLDS
#7
Napisano 05.07.2009 11:54
1.wpisalem nazwe i sciezke bo nie chcialo dzialac
2.wiem juz u siebie poprawilem i dalej nie dziala.
3.dlaczego?
[ Dodano: 05-07-2009, 12:55 ]
3.juz odpalalem mape na hlds
[ Dodano: 05-07-2009, 13:11 ]
Mam pytanie może zrobić "trigger_teleport" o nazwie na przykład destination_01 (t obedzie miejsce z którego będziemy się teleportować) później wstawić "info_teleport_destination" też o nazwie destination_01.Wziąłem to z mapy zm_nightcamp :
2.wiem juz u siebie poprawilem i dalej nie dziala.
3.dlaczego?
[ Dodano: 05-07-2009, 12:55 ]
3.juz odpalalem mape na hlds
[ Dodano: 05-07-2009, 13:11 ]
Mam pytanie może zrobić "trigger_teleport" o nazwie na przykład destination_01 (t obedzie miejsce z którego będziemy się teleportować) później wstawić "info_teleport_destination" też o nazwie destination_01.Wziąłem to z mapy zm_nightcamp :
#8
Napisano 05.07.2009 15:01
Ma być tak:
Proste?
trigger_teleport: Uruchom: teleport1
info_target: Nazwa: teleport1
trigger_teleport (2): Uruchom: teleport2
info_target (2): Nazwa: teleport2
Proste?
Bo po to jest aaatrigger3.dlaczego?
#9
Napisano 06.07.2009 10:49
tak miałem i nie działało
[ Dodano: 06-07-2009, 11:49 ]
spróbuję jeszcze raz
[ Dodano: 16-07-2009, 18:05 ]
dobra dziala temat do zamkniecia :>
[ Dodano: 06-07-2009, 11:49 ]
spróbuję jeszcze raz
[ Dodano: 16-07-2009, 18:05 ]
dobra dziala temat do zamkniecia :>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych