Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] pobranie nazwy mapy i danie tego do if'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 18:27

Witam

Jak pobrać nazwe mapy i jak dac to do tego

 

jesli nazwa mapy to de_dust albo de_dust2 to ukryj=false

 

Nie wiem kompletnie ja kto wykonac


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.11.2013 18:33

get_mapname oraz equal


  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 20:51

no dobra. Ale jest taki problem bo jak zrobic to w jednym if'ie
if(nie jest mapa dust albo dust2)
jak to wykonac (chyba jakis operator logiczny)
  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.11.2013 20:58

if(equal(zmienna_z_mapa,"de_dust2") || equal(zmienna_z_mapa,"de_dust"))
{
  ukryj=false;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 21:05

okej. Wtedy ukryj bedzie false jak bedzie dust2 & dust
a jak przerobic to co @up ze jesli jest rozne od tych map
  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.11.2013 21:07

if(!equal(zmienna_z_mapa,"de_dust2") || !equal(zmienna_z_mapa,"de_dust"))
{
  ukryj=false;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 21:13

a tak by nie dalo?

if(!(equal(szMapa, ''dd2'') || equal(szMapa, ''dd''))

czy wyjdzie taki sam efekt?
GwynBleidD (13.11.2013 21:25):
Kod w postach umieszczaj w znacznikach [code=auto:0], w miarę możliwości dodawaj również numery linii.

  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.11.2013 21:16

najlepiej będzie chyba tak :P

ukryj=true;
if(equal(szMapa,"de_dust2") || (equal(szMapa,"de_dust"))// jeśli mapa to de_dust 2 albo de_dust
{
  ukryj = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 21:23

rozwiazane
  • +
  • -
  • 0

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.11.2013 21:25

a jak przerobic to co @up ze jesli jest rozne od tych map

 

if(!equal(zmienna_z_mapa,"de_dust2") || !equal(zmienna_z_mapa,"de_dust"))
{
  ukryj=false;
}

No ten warunek to zawsze będzie prawdziwy, więc || (lub) trzeba zamienić na && (and, czyli i) - drobna uwaga.

Błąd MisieQ wynika z automatyzmu, sam tak mam często :D

 


Użytkownik HubertTM edytował ten post 13.11.2013 21:27

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 21:33

kurcze juz sam nie wiem.

Jesli mapa jest rozna od dd2 albo dd to ....

Czyli jak jest dd2 to if nie wpusci do srodka, a jak np. Inferno to wpusci
  • +
  • -
  • 0

#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.11.2013 21:49

if(!equal(zmienna_z_mapa,"de_dust2") && !equal(zmienna_z_mapa,"de_dust"))
{
  ukryj=false;
  // JEZELI MAPA NIE JEST DE_DUST2 i DE_DUST, WTEDY TEN IF SIE "WYKONA"
}

Poprawiony kod MisieQ

 

 

P.S Tego używaj, nie kodu MisieQ jak coś ;) Kod MisieQ'a wykona się ZAWSZE - bo jest || czyli LUB.

Jak nie rozumiesz, to albo idź na Mat-Fiz - I klasa :D, albo się teraz ucz ;)


Użytkownik HubertTM edytował ten post 13.11.2013 21:51

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.11.2013 22:03

czaje te tabeli z || i &&.
Ide na mat inf jak by co
dzięki Hubcio
  • +
  • -
  • 0

#14 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.11.2013 22:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych