Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[ROZWIĄZANE] W jakim programie skompilować kod ??

inny

Najlepsza odpowiedź Klakier, 11.11.2013 17:19

Np. w Dev-Cpp tylko w opcjach projektu ustaw typ na Win32 GUI

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 11.11.2013 16:51

Witam. Mam pewien kod, ale nie wiem w jakim programie go skompilować.

 

Kod.

// ColorPicker - pobieracz  kolorów
     
    #include <string>
    #include <sstream>
    #define WIN32_LEAN_AND_MEAN
    #include <windows.h>
    #include <windowsx.h>
    
    
    // dane okna
    std::string g_strKlasaOkna = "od0dogk_ColorPicker_Window";
    HWND g_hwndOkno = NULL;
     
    // uchwyt do kontekstu ekranu
    HDC g_hdcEkran = NULL;
     
    // pobrany kolor
    COLORREF g_clKolor = RGB(255,  255, 255);     // początkowo biały
     
     
    //-------------------  procedura  zdarzeniowa okna------------------------
     
    LRESULT CALLBACK WindowEventProc(HWND hWnd, UINT uMsg,  WPARAM  wParam, LPARAM lParam)
    {
       switch  (uMsg)
       {
             case  WM_LBUTTONDOWN:
    // łapiemy myszkę
                   SetCapture (hWnd);
     
                   // ustawiamy  kursor w  kształcie celownika
                   SetCursor  (LoadCursor(NULL,  IDC_CROSS));
                   return  0;
     
             case  WM_MOUSEMOVE:
                   // sprawdzamy,  czy myszka  jest złapana
                   if  (GetCapture() ==  hWnd)
                   {
                         //  odczytujemy  współrzędne kursora
                         POINT ptKursor;
                         ptKursor.x =  GET_X_LPARAM(lParam);
                         ptKursor.y =  GET_Y_LPARAM(lParam);
     
    // przeliczamy je na koordynaty  ekranowe
                         ClientToScreen (hWnd,  &ptKursor);
     
                         //  pobieramy kolor  z miejsca kursora
                         g_clKolor = GetPixel(g_hdcEkran,
                                              ptKursor.x,  ptKursor.y);
     
                         //  wymuszamy  odświeżenie okna programu,
    // aby pokazać pobrany kolor
                         InvalidateRect  (hWnd, NULL,  TRUE);
                   }
                   return  0;
     
             case  WM_LBUTTONUP:
    // uwalniamy mysz
                   ReleaseCapture();
     
                   // ustawiamy  kursor  strzałki
                   SetCursor  (LoadCursor(NULL,  IDC_ARROW));
                   return  0;
     
             case WM_PAINT:
             {
                   // odrysowanie  zawartości  okna
                   {
                         PAINTSTRUCT ps;
                         HDC hdcOkno;
     
                          //  zaczynamy
                         hdcOkno =  BeginPaint(hWnd,  &ps);
     
    // pobieramy obszar klienta okna
                         RECT rcObszarKlienta;
                         GetClientRect (hWnd,  &rcObszarKlienta);
     
                         //  wypełniamy go  pobranym kolorem
                         // w tym  celu  najpierw tworzymy odpowiedni pędzel,
                         // a  potem  wypełniamy prostokąt obszaru klienta
                         // potem  usuwamy  pędzel
                         HBRUSH hbrPedzel =  CreateSolidBrush(g_clKolor);
                         FillRect  (hdcOkno,  &rcObszarKlienta, hbrPedzel);
                         DeleteObject  (hbrPedzel);
     
    // kończymy rysowanie
                         EndPaint (hWnd, &ps);
                   }
     
                   // pokazanie  składowych  koloru
                   {
                         //  pobieramy te  składowe i konwertujemy na napis
                         std::stringstream  Strumien;
                         Strumien <<  "RGB: " << (int)  GetRValue(g_clKolor)
                                  <<  ", " << (int)  GetGValue(g_clKolor)
                                  <<  ", " << (int)  GetBValue(g_clKolor);
     
    // ustawiamy ten napis jako tytuł  okna programu
                         SetWindowText  (hWnd,  Strumien.str().c_str());
                   }
     
                   return  0;
             }
     
             case  WM_DESTROY:
                   // zwalniamy  kontekst  ekranu
                   ReleaseDC (NULL, g_hdcEkran);
     
                   // kończymy  program
                   PostQuitMessage (0);
                   return  0;
       }
     
       return  DefWindowProc(hWnd, uMsg, wParam, lParam);
    }
     
     
    //-----------------------  funkcja  WinMain()----------------------------
     
    int  WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE, LPSTR, int  nCmdShow)
    {
       /* rejestrujemy klasę okna  */
     
       WNDCLAS*** KlasaOkna;
       
       // wypełniamy strukturę  WNDCLAS***
       ZeroMemory (&KlasaOkna, sizeof(WNDCLAS***));
       KlasaOkna.cbSize = sizeof(WNDCLAS***);
       KlasaOkna.hInstance = hInstance;
       KlasaOkna.lpfnWndProc =  WindowEventProc;
       KlasaOkna.lpszClassName =  g_strKlasaOkna.c_str();
       KlasaOkna.hCursor =  LoadCursor(NULL,  IDC_ARROW);
       KlasaOkna.hIcon = LoadIcon(NULL,  IDI_APPLICATION);
       
    // rejestrujemy klasę okna
       RegisterClas*** (&KlasaOkna);
     
     
       /* tworzymy okno */
     
       // tworzymy okno funkcją  CreateWindowEx
       g_hwndOkno =  CreateWindowEx(WS_EX_TOOLWINDOW,
                                    g_strKlasaOkna.c_str(),
                                   NULL,
                                    WS_OVERLAPPED |  WS_BORDER
                                   |  WS_CAPTION |  WS_SYSMENU,
                                   0,  0,
                                   125,
                                   80,
                                   NULL,
                                   NULL,
                                   hInstance,
                                   NULL);
       
       // pokazujemy nasze okno i  je od razu  odświeżamy
       ShowWindow (g_hwndOkno, nCmdShow);
       UpdateWindow (g_hwndOkno);
     
     
       /* pobieramy kontekst  urządzenia  ekranu */
       g_hdcEkran = GetDC(NULL);
     
     
       /* pętla komunikatów */
     
       MSG msgKomunikat;
       while  (GetMessage(&msgKomunikat, NULL, 0,  0))
       {
             TranslateMessage (&msgKomunikat);
             DispatchMessage (&msgKomunikat);
       }
     
       // zwracamy kod wyjścia
       return static_cast<int>(msgKomunikat.wParam);
    }

 

Z góry dziękuje


  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 11.11.2013 17:19   Najlepsza odpowiedź

Np. w Dev-Cpp tylko w opcjach projektu ustaw typ na Win32 GUI


  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 11.11.2013 18:49

Dziękuję bardzo.

 

Można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych