Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klas ghost sniper - dodanie cichych krokówghost sniper dodanie krokow i skokow

klasa skoki kroki cod mod nowy premiu ciche chodzenie jak

Najlepsza odpowiedź yaaaa0000, 10.11.2013 20:59

działa dzięki do zamkniecia

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 yaaaa0000

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 10.11.2013 10:44

Proszę o dodanie do klasy cichych kroków. Jak można to tez proszę zeby dodac 2 dodatkowe skoki! 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */






#include <amxmodx>


#include <codmod>


#include <hamsandwich>


#include <colorchat>






#define DMG_BULLET (1<<1) 






#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 






new bool:ma_klase[33];






new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]";


new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";


new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;


new const zdrowie = 15;


new const kondycja = 15;


new const inteligencja = 20;


new const wytrzymalosc = 30;






public plugin_init() 


{


        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


        


        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}






public cod_class_enabled(id)


{


        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);


        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))


        {


                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)


                return COD_STOP;


        }


        ma_klase[id] = true;


        return COD_CONTINUE;


}






public cod_class_disabled(id)


        ma_klase[id] = false;






public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{


        if(!is_user_connected(idattacker))


                return HAM_IGNORED; 


        


        if(!ma_klase[idattacker])


                return HAM_IGNORED;


        


        


        if(damagebits & DMG_BULLET)


        {


                new weapon = get_user_weapon(idattacker);


                if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 


                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        }


        


        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4))


                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        


        return HAM_IGNORED;


}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.11.2013 13:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */





 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>





#define DMG_BULLET (1<<1) 






#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 






new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];






new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]";


new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki";


new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;


new const zdrowie = 15;


new const kondycja = 15;


new const inteligencja = 20;


new const wytrzymalosc = 30;






public plugin_init() 


{


        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


        


        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
        register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");   


}






public cod_class_enabled(id)


{
 
        set_user_footsteps(id, 1);

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);


        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))


        {


                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)


                return COD_STOP;


        }


        ma_klase[id] = true;


        return COD_CONTINUE;


}






public cod_class_disabled(id)
{

        ma_klase[id] = false;
        set_user_footsteps(id, 0);
}






public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)


{


        if(!is_user_connected(idattacker))


                return HAM_IGNORED; 


        


        if(!ma_klase[idattacker])


                return HAM_IGNORED;


        


        


        if(damagebits & DMG_BULLET)


        {


                new weapon = get_user_weapon(idattacker);


                if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 


                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        }


        


        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4))


                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


        


        return HAM_IGNORED;


}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik koong edytował ten post 10.11.2013 13:26

  • +
  • -
  • 2
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png

#3 yaaaa0000

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 10.11.2013 20:59   Najlepsza odpowiedź

działa dzięki do zamkniecia


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, skoki, kroki, cod, mod, nowy, premiu, ciche, chodzenie, jak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych