Witam!
Mam prośbę możecie usunąć z tego sklepika cod mod możliwość kupna ammo?
Z góry Dzięki:)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.11.2013 21:14
Witam!
Mam prośbę możecie usunąć z tego sklepika cod mod możliwość kupna ammo?
Z góry Dzięki:)
Napisano 09.11.2013 21:20
Proszę
#include <amxmodx>#include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /kup", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yRPK. Shark"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Grawitacja \r[300 Grawitacji] \yKoszt: \r11000$");//1 menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r3500$");//2 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3 menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r8000$");//4 menu_additem(menu, "Granat \r[Dostajesz HE] \yKoszt: \r3000$");//5 menu_additem(menu, "Flasbang \r[Granat oslepiajacy] \yKoszt: \r5000$");//6 menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r12000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new kasa = cs_get_user_money(id); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 11000) { cs_set_user_money(id, kasa-11000); set_user_gravity(id, 0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz 300 grawitacji!"); } if(kasa < 11000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 1: { if(kasa >= 3500) { cs_set_user_money(id, kasa-3500); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales"); case 4: { new bonusxp = random_num(20,100); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(30,100); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,65); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!"); } } } if(kasa < 3500) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 2: { if(kasa >= 16000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 350); cs_set_user_money(id, kasa-16000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 16000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 3: { if(kasa >= 8000) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 8000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 4: { if(kasa >= 3000) { cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cs_set_user_money(id, kasa-3000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat!"); } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 5: { if(kasa >= 5000) { cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cs_set_user_money(id, kasa-5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } case 6: { if(kasa >= 12000) { set_user_footsteps(id, 1); cs_set_user_money(id, kasa-12000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ciche buty!"); } if(kasa < 12000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 09.11.2013 21:20
Napisano 09.11.2013 21:29
Dzięki:)
Napisano 09.11.2013 21:42
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych