Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z druga Bronia na 1/x [Nowy CodMod]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 devilek55

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 07.11.2013 20:19

Witam otoz jak pisze plugin z jedna bronia na 1/x jest ok wysztko ladnie ale jak pisze z dwoma broniami na 1/x niechce mi wejsc w komplitator: a o to moj kod.Chodzi mi o to czy ktos by mogl mi wytlumaczyc jak dodac 2bron na 1/x krok po kroku probowalem z roznych postow i niedalo rady

 

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Obronca";
new const opis[]    = "Famas[1/8] | M429[1/20]  | AllGranaty";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "DEVILEK");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}


public plugin_precache()
{
precache_model("");
precache_model("");
precache_model("");
}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;


}


public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);


        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_M249)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
                }
        }
}


public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED


        if(!equali(model, "models/w_m249.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;


        new entityowner = pev(entity, pev_owner);


        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;


        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


if(weapon == CSW_M249 && damage > 20.0 && random_num(1,20) == 1,20) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1,8) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor
}


return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 07.11.2013 20:53

Poczytaj http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/ :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 devilek55

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 07.11.2013 21:41

proszę pana niewiem własnie gdzie to wkleić tak bym niepisał

if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 07.11.2013 22:19

pod
new weapon = get_user_weapon(idattacker);


lub pod 1 już
cod_inflict_damage


czyli np.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Jest to 1/2 z deagle i 1/5 z ak ;)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 devilek55

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 07.11.2013 22:39

Dziekuje udalo sie:) proszę o zamkniecie posta


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych