Witam.
Jak wyłapać to że gracz sie zespawnowal?
Np jesli sie zespawnowal daj 200 hp.
przyklad proszę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Droso, 07.11.2013 16:18
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); // rejestracja } public Odrodzenie(id){ if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)+200); // 100 + 200 = 300 HP :) } }Przejdź do postu
Napisano 07.11.2013 15:59
Witam.
Jak wyłapać to że gracz sie zespawnowal?
Np jesli sie zespawnowal daj 200 hp.
przyklad proszę
Napisano 07.11.2013 16:18 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); // rejestracja } public Odrodzenie(id){ if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)+200); // 100 + 200 = 300 HP :) } }
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych