Cześć chciałbym przypisać odmieniony model noża dla tego konkretnego noża. Oraz aby nie był zmieniany przez model noża dla VIP'a miał nadany priorytet.
Te zmiany dotyczą modu gungame pod CS 1.6
Co mam podesłać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 05.11.2013 21:07
Cześć chciałbym przypisać odmieniony model noża dla tego konkretnego noża. Oraz aby nie był zmieniany przez model noża dla VIP'a miał nadany priorytet.
Te zmiany dotyczą modu gungame pod CS 1.6
Co mam podesłać?
Posted 06.11.2013 07:09
O ile dobrze pamiętam, możesz najzwyczajniej użyć pluginu player models 1.3.1 w którym podmienisz model noża, a w osobnym pluginie podmienisz go dla vipa ( stworzysz sobie go przez vipgenerator ).
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Posted 10.11.2013 22:05
Tak tylko jest pytanie czy da się wymusić zmianę modelu vipa na ten z z plugin player models.
Posted 10.11.2013 23:21
Wygenerowałem takiego oto vipa generatorem vipa oto i sma:
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_HE (1<<24) #define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers) forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33], gRound=0, ioid, maxPlayers; new const g_Prefix[] = "Vip Chat"; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0); register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); register_clcmd("say_team", "VipChat"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); register_forward(FM_SetModel, "Fw_NadeModel", 1); RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public plugin_cfg(){ maxPlayers=get_maxplayers(); } public event_new_round(){ ++gRound; } public GameCommencing(){ gRound=0; } public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) || (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){ if(gRound>=1){ damage*=(100+5)/100; } if(damagebits & DMG_HE){ if(gRound>=1){ damage*=(100+5)/100; } } } } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public VipChat(id){ if(g_Vip[id]){ new g_Msg[256], g_Text[256]; read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg)); remove_quotes(g_Msg); if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){ new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]); for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_connected(i) && g_Vip[i]) ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text); } return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Fw_NadeThink(nade){ if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){ set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND); } } stock grenade_type(index){ new g_Class[9]; pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class)); if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){ return 0; } new g_Bits = get_pdata_int(index, 114); if(g_Bits & 1 << 0){ return 1; } else if(!g_Bits){ return 2; } else if(g_Bits & 1 << 1){ return 3; } return 0; } public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){ if(pev_valid(nade)){ new g_Nade = grenade_type(nade); new id = pev(nade,pev_owner); if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ switch(g_Nade){ case 1:{ set_pev(nade, pev_dmgtime, get_gametime() + 2.0); } } } } } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
To teraz jak dodać ten model broni dla VIP'a nie wiem jak to mam zrobić, bo tylko model postaci można zmienić ...
0 members, 1 guests, 0 anonymous users