Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] co jest nie tak z pauzowaniem pluginów?


Najlepsza odpowiedź FORMOZA, 05.11.2013 20:14

Proszę: ;) Zapomniałeś o przecinkach :P

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <StripWeapons>

new const gszPausePlugins[][] =
{
"alt_end_round_sounds.amxx",
"pojedynek.amxx",
"spawn_protection.amxx"
};

#define SPAWN_TASKID 9999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124

new bool:Active = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Rozgrzewka", "1.2", "Tiback");

	register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
	register_event("DeathMsg", "onDeath", "a");
}

public Game_Restart()
{
	if(Active)
	{
		remove_task(RESTART_TASKID);
		return;
	}

	Active = true;

	new param[1];
	param[0] = 60; // czas rozgrzewki

	set_task(1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);

	for(new i = 0;i < sizeof gszPausePlugins; i++)
		pause("ac", gszPausePlugins[i]);
}

public CountDown(param[1])
{
	new iNow = param[0]--;
	switch(iNow)
	{
		case 0:
		{
			server_cmd("sv_restartround 1");
			clearRespawns();
			new param[1];
			param[0] = 0;
			set_task(1.0, "Activation", ACTIVE_TASKID, param, 1);
			
			for(new i = 0;i < sizeof gszPausePlugins; i++)
				unpause("ac", gszPausePlugins[i]);
		}
	}
	
	if(iNow >= 1)
		set_task(1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);
	
	new fx = 0;
	
	if(iNow <= 5)
		fx = 1;
	
	if(iNow < 6)
	{
		set_hudmessage(0, 200, 200, 0.01, 0.86, fx, 6.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "Koniec rozgrzewki");
	}
}

public Activation(param[1])
	Active = (param[0] == 0)?false:true;

public onDeath()
{
	new vid = read_data(2);
	
	if(Active)
		set_task(2.0, "respawn", SPAWN_TASKID+vid);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public respawn(task_id)
{
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Primary);
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Secondary);
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Grenades);
	
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, task_id-SPAWN_TASKID);
}

public clearRespawns()
{
	for(new i = 1;i <= get_maxplayers(); i++)
	{
		if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
			remove_task(SPAWN_TASKID+i);
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.11.2013 20:00

Witam

mam takie errory przy kompilacji

expected token: "}" but found "-string-" (9)
invalid function or declaration  (11)

Spoiler

 

proszę o pomoc / rozwiązanie


  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 05.11.2013 20:14   Najlepsza odpowiedź

Proszę: ;) Zapomniałeś o przecinkach :P

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <StripWeapons>

new const gszPausePlugins[][] =
{
"alt_end_round_sounds.amxx",
"pojedynek.amxx",
"spawn_protection.amxx"
};

#define SPAWN_TASKID 9999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124

new bool:Active = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Rozgrzewka", "1.2", "Tiback");

	register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
	register_event("DeathMsg", "onDeath", "a");
}

public Game_Restart()
{
	if(Active)
	{
		remove_task(RESTART_TASKID);
		return;
	}

	Active = true;

	new param[1];
	param[0] = 60; // czas rozgrzewki

	set_task(1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);

	for(new i = 0;i < sizeof gszPausePlugins; i++)
		pause("ac", gszPausePlugins[i]);
}

public CountDown(param[1])
{
	new iNow = param[0]--;
	switch(iNow)
	{
		case 0:
		{
			server_cmd("sv_restartround 1");
			clearRespawns();
			new param[1];
			param[0] = 0;
			set_task(1.0, "Activation", ACTIVE_TASKID, param, 1);
			
			for(new i = 0;i < sizeof gszPausePlugins; i++)
				unpause("ac", gszPausePlugins[i]);
		}
	}
	
	if(iNow >= 1)
		set_task(1.0, "CountDown", RESTART_TASKID, param, 1);
	
	new fx = 0;
	
	if(iNow <= 5)
		fx = 1;
	
	if(iNow < 6)
	{
		set_hudmessage(0, 200, 200, 0.01, 0.86, fx, 6.0, 1.0)
		show_hudmessage(0, "Koniec rozgrzewki");
	}
}

public Activation(param[1])
	Active = (param[0] == 0)?false:true;

public onDeath()
{
	new vid = read_data(2);
	
	if(Active)
		set_task(2.0, "respawn", SPAWN_TASKID+vid);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public respawn(task_id)
{
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Primary);
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Secondary);
	StripWeapons(task_id-SPAWN_TASKID, Grenades);
	
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, task_id-SPAWN_TASKID);
}

public clearRespawns()
{
	for(new i = 1;i <= get_maxplayers(); i++)
	{
		if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
			remove_task(SPAWN_TASKID+i);
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych