Proszę modyfikować.
Przy kopieniu piosenki gracz który nie chce słuchać piosenki mógł sobie ją wyłączyć a inni gracze słuchają piosenki dalej.
Np: przy kupieniu piosenki wyskakiwał komunikat dla wszystkich "Jeśli nie chcesz słuchać piosenki wpisz /stop"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <ColorChat> new const gNazwaPluginu[] = "DJ"; new const gWersjaPluginu[] = "1.0"; new const gAutorPluginu[] = "FirebladeR"; new const info[][] = { "^x03 Piosenka nr^x04 1", "^x03 Piosenka nr^x04 2", "^x03 Piosenka nr^x04 3", "^x03 Piosenka nr^x04 4", "^x03 Piosenka nr^x04 5", "^x03 Piosenka nr^x04 6" }; new const nutka[][] = { "dj/1.mp3", "dj/2.mp3", "dj/3.mp3", "dj/4.mp3", "dj/5.mp3", "dj/6.mp3" }; new const g_cmds[][]= { "/dj", "dj" }; new Name[32]; public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); register_clcmd("say", "say_handle"); register_clcmd("say_team", "say_handle"); } public plugin_precache() { precache_sound("dj/1.mp3"); precache_sound("dj/2.mp3"); precache_sound("dj/3.mp3"); precache_sound("dj/4.mp3"); precache_sound("dj/5.mp3"); } public say_handle(id) { new stringsay[192]; read_args(stringsay, 192); remove_quotes(stringsay); for(new i = 0; i < sizeof g_cmds; i++) { if(equal(stringsay, g_cmds[i])) { dj_menu(id); return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public dj_menu(id) { new menu = menu_create("\y[\rDJ\y]\w Kup Piosenke", "dj_menu_wubor") menu_additem(menu, "\wPiosenka \r1 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "1", 0) menu_additem(menu, "\wPiosenka \r2 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "2", 0) menu_additem(menu, "\wPiosenka \r3 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "3", 0) menu_additem(menu, "\wPiosenka \r4 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "4", 0) menu_additem(menu, "\wPiosenka \r5 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "5", 0) menu_additem(menu, "\wPiosenka \r6 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "6", 0) menu_display(id, menu) } public dj_menu_wubor(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 0); odtwarzaj(id, 0); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 10) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } case 2: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 1); odtwarzaj(id, 1); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 9) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } case 3: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 2); odtwarzaj(id, 2); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 8) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } case 4: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 3); odtwarzaj(id, 3); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 7) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } case 5: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 4); odtwarzaj(id, 4); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 6) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } case 6: { if(get_user_frags(id) > 15) { informacja(id, 5); odtwarzaj(id, 5); set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 5) } else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .") } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public informacja(id,itp) { get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1); ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x03 kupil%s", Name, info[itp]); ColorChat(id, GREEN, " Kupiles^x03 Piosenke", info[itp]); } public odtwarzaj(id,itp) { client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", nutka[itp]) }
Z góry bardzo dziękuje.