Witam mam problem z bf2. Wszystko działa pozytywnie tylko chciałabym zmienić wartości jakie trzeba osiągnąć na poszczególną rangę. Przykładowo jest 250 fragów do poziomu rangi a u mnie mogłoby być 200.
Wyszukałam kilka tematów w których pisano o tym więc wziełam się za modyfikacje pliku: const.inl
Aktualnie wygląda on tak:
//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod
#if defined bf2_const_included
#endinput
#endif
#define bf2_const_included
new const RANKS[MAX_RANKS+4][] =
{
"Szeregowy", //0 0
"Starszy Szeregowy", //150 1
"Mlodszy Kapral", //500 2
"Kapral", //800 3
"Sierzant", //2400 4
"Sierzant Sztabowy", //3000 5
"Sierzant Ogniowy", //3500 6
"Starszy Sierzant", //45000 7
"Starszy Sierzant Ogniowy", //6000 8
"Podporucznik", //6500 9
"Porucznik", //7500 10
"Kapitan", //8000 11
"Major", //9000 12
"Podpulkownik", //10000 13
"Pulkownik", //12500 14
"General Brygady", //15000 15
"General Porucznik", //20000 - 16
"Pierwszy Sierzant", //20000 - Needs 6 badges 17 (7.5)
"Sierzant Major", //50000 - Needs 12 Badges 18 (8.5)
"General Major", //180000 - All Badges 19 (15.5)
"General" //200000 - Requires Lieutenant General (Top ranked?) 20
}
new const Float:RANKORDER[MAX_RANKS+4] = { 0.0,1.0,2.0,3.0,4.0,5.0,6.0,7.0,8.0,9.0,10.0,11.0,12.0,13.0,14.0,15.0,16.0,7.5,8.5,15.5,20.0 }
new const pRED[]=""
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2400,
3000,
3500,
4500,
6000,
6500,
7500,
8000,
9000,
10000,
12500,
15000,
20000
}
new const BADGES[MAX_BADGES][4][]=
{
{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, // Powerup - Bonus Knife healthback
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, //Bashage
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, //Overall pwnage?
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, //
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, //Para pwnage
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, //c4 plant and defusing
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, //Shotgun
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} //SMG's
}
new const BADGEINFO[MAX_BADGES][]=
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Dodatkowe Granaty",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
}
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9
#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16
#define DAY -86400 //number of seconds in a 24 day.. (60*60*24)
new const p_invisibility[3] = {150,100,50}
stock Float:CS_SPEED_VIP = 227.0;
stock Float:CS_WEAPON_SPEED[31] =
{
0.0,
250.0, // CSW_P228
0.0,
260.0, // CSW_SCOUT
250.0, // CSW_HEGRENADE
240.0, // CSW_XM1014
250.0, // CSW_C4
250.0, // CSW_MAC10
240.0, // CSW_AUG
250.0, // CSW_SMOKEGRENADE
250.0, // CSW_ELITE
250.0, // CSW_FIVESEVEN
250.0, // CSW_UMP45
210.0, // CSW_SG550
240.0, // CSW_GALI
240.0, // CSW_FAMAS
250.0, // CSW_USP
250.0, // CSW_GLOCK18
210.0, // CSW_AWP
250.0, // CSW_MP5NAVY
220.0, // CSW_M249
230.0, // CSW_M3
230.0, // CSW_M4A1
250.0, // CSW_TMP
210.0, // CSW_G3SG1
250.0, // CSW_FLASHBANG
250.0, // CSW_DEAGLE
235.0, // CSW_SG552
221.0, // CSW_AK47
250.0, // CSW_KNIFE
245.0 // CSW_P90
};
stock Float:CS_WEAPON_SPEED_ZOOM[31] =
{
0.0,
0.0,
0.0,
220.0, // CSW_SCOUT
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
240.0, // CSW_AUG
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0, // CSW_SG550
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0, // CSW_AWP
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0, // CSW_G3SG1
0.0,
0.0,
235.0, // CSW_SG552
0.0,
0.0,
0.0
};
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Zapisałam plik odpaliłam ponownie serwer i nici. Wszystko zostało jak w oryginalnym pliku. Ani w menu/ranking sie nie zmieniły poszczególne dane ani u dole ekranu gdzie pisze ile musze zdobyć fragów do kolejnej rangi.