Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Kolor noktowizoraby

zombie plague 5.0

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hoopek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2013 21:56

Witam chciałbym aby ktoś ustawił mi kolor noktowizora (aqua) jasny :)

 

 

Dla zombie , humana i survivora

 

 

 

 

 

 

 

/*================================================================================


------------------------
-*- [ZP] Nightvision -*-
------------------------


This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.


================================================================================*/


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cs_ham_bots_api>
#include <zp50_core>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesis>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivor>


#define TASK_NIGHTVISION 100
#define ID_NIGHTVISION (taskid - TASK_NIGHTVISION)


#define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
#define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))


new g_NightVisionActive


new g_MsgNVGToggle


new cvar_nvision_custom, cvar_nvision_radius
new cvar_nvision_zombie, cvar_nvision_zombie_color_R, cvar_nvision_zombie_color_G, cvar_nvision_zombie_color_B
new cvar_nvision_human, cvar_nvision_human_color_R, cvar_nvision_human_color_G, cvar_nvision_human_color_B
new cvar_nvision_spec, cvar_nvision_spec_color_R, cvar_nvision_spec_color_G, cvar_nvision_spec_color_B
new cvar_nvision_nemesis, cvar_nvision_nemesis_color_R, cvar_nvision_nemesis_color_G, cvar_nvision_nemesis_color_B
new cvar_nvision_survivor, cvar_nvision_survivor_color_R, cvar_nvision_survivor_color_G, cvar_nvision_survivor_color_B


public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Nightvision", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")


g_MsgNVGToggle = get_user_msgid("NVGToggle")
register_message(g_MsgNVGToggle, "message_nvgtoggle")


register_clcmd("nightvision", "clcmd_nightvision_toggle")
register_event("ResetHUD", "event_reset_hud", "b")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled_Post", 1)
RegisterHamBots(Ham_Killed, "fw_PlayerKilled_Post", 1)


cvar_nvision_custom = register_cvar("zp_nvision_custom", "0")
cvar_nvision_radius = register_cvar("zp_nvision_radius", "80")


cvar_nvision_zombie = register_cvar("zp_nvision_zombie", "2") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_zombie_color_R = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_R", "0")
cvar_nvision_zombie_color_G = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_G", "150")
cvar_nvision_zombie_color_B = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_B", "0")
cvar_nvision_human = register_cvar("zp_nvision_human", "0") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_human_color_R = register_cvar("zp_nvision_human_color_R", "0")
cvar_nvision_human_color_G = register_cvar("zp_nvision_human_color_G", "150")
cvar_nvision_human_color_B = register_cvar("zp_nvision_human_color_B", "0")
cvar_nvision_spec = register_cvar("zp_nvision_spec", "2") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_spec_color_R = register_cvar("zp_nvision_spec_color_R", "0")
cvar_nvision_spec_color_G = register_cvar("zp_nvision_spec_color_G", "150")
cvar_nvision_spec_color_B = register_cvar("zp_nvision_spec_color_B", "0")


// Nemesis Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library))
{
cvar_nvision_nemesis = register_cvar("zp_nvision_nemesis", "2")
cvar_nvision_nemesis_color_R = register_cvar("zp_nvision_nemesis_color_R", "150")
cvar_nvision_nemesis_color_G = register_cvar("zp_nvision_nemesis_color_G", "0")
cvar_nvision_nemesis_color_B = register_cvar("zp_nvision_nemesis_color_B", "0")
}


// Survivor Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library))
{
cvar_nvision_survivor = register_cvar("zp_nvision_survivor", "0")
cvar_nvision_survivor_color_R = register_cvar("zp_nvision_survivor_color_R", "0")
cvar_nvision_survivor_color_G = register_cvar("zp_nvision_survivor_color_G", "0")
cvar_nvision_survivor_color_B = register_cvar("zp_nvision_survivor_color_B", "150")
}
}


public plugin_natives()
{
set_module_filter("module_filter")
set_native_filter("native_filter")
}
public module_filter(const module[])
{
if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR))
return PLUGIN_HANDLED;


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap)
return PLUGIN_HANDLED;


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public zp_fw_core_infect_post(id, attacker)
{
// Nemesis Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(id))
{
if (get_pcvar_num(cvar_nvision_nemesis))
{
if (!cs_get_user_nvg(id)) cs_set_user_nvg(id, 1)


if (get_pcvar_num(cvar_nvision_nemesis) == 2)
{
if (!flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else
{
cs_set_user_nvg(id, 0)


if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
}
}
else
{
if (get_pcvar_num(cvar_nvision_zombie))
{
if (!cs_get_user_nvg(id)) cs_set_user_nvg(id, 1)


if (get_pcvar_num(cvar_nvision_zombie) == 2)
{
if (!flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else
{
cs_set_user_nvg(id, 0)


if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
}
}
}


public zp_fw_core_cure_post(id, attacker)
{
// Survivor Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(id))
{
if (get_pcvar_num(cvar_nvision_survivor))
{
if (!cs_get_user_nvg(id)) cs_set_user_nvg(id, 1)


if (get_pcvar_num(cvar_nvision_survivor) == 2)
{
if (!flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else
{
cs_set_user_nvg(id, 0)


if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
}
}
else
{
if (get_pcvar_num(cvar_nvision_human))
{
if (!cs_get_user_nvg(id)) cs_set_user_nvg(id, 1)


if (get_pcvar_num(cvar_nvision_human) == 2)
{
if (!flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else
{
cs_set_user_nvg(id, 0)


if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
}
}
}


public clcmd_nightvision_toggle(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
// Player owns nightvision?
if (!cs_get_user_nvg(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
// Spectator nightvision disabled?
if (!get_pcvar_num(cvar_nvision_spec))
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
else
EnableNightVision(id)


return PLUGIN_HANDLED;
}


// ResetHUD Removes CS Nightvision (bugfix)
public event_reset_hud(id)
{
if (!get_pcvar_num(cvar_nvision_custom) && flag_get(g_NightVisionActive, id))
cs_set_user_nvg_active(id, 1)
}


// Ham Player Killed Post Forward
public fw_PlayerKilled_Post(victim, attacker, shouldgib)
{
// Enable spectators nightvision?
spectator_nightvision(victim)
}


public client_putinserver(id)
{
// Enable spectators nightvision?
set_task(0.1, "spectator_nightvision", id)
}


public spectator_nightvision(id)
{
// Player disconnected
if (!is_user_connected(id))
return;


// Not a spectator
if (is_user_alive(id))
return;


if (get_pcvar_num(cvar_nvision_spec) == 2)
{
if (!flag_get(g_NightVisionActive, id))
clcmd_nightvision_toggle(id)
}
else if (flag_get(g_NightVisionActive, id))
DisableNightVision(id)
}


public client_disconnect(id)
{
// Reset nightvision flags
flag_unset(g_NightVisionActive, id)
remove_task(id+TASK_NIGHTVISION)
}


// Prevent spectators' nightvision from being turned off when switching targets, etc.
public message_nvgtoggle(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}


// Custom Night Vision Task
public custom_nightvision_task(taskid)
{
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(ID_NIGHTVISION, origin)


// Nightvision message
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, ID_NIGHTVISION)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_radius)) // radius


// Spectator
if (!is_user_alive(ID_NIGHTVISION))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_spec_color_R)) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_spec_color_G)) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_spec_color_B)) // b
}
// Zombie
else if (zp_core_is_zombie(ID_NIGHTVISION))
{
// Nemesis Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(ID_NIGHTVISION))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_nemesis_color_R)) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_nemesis_color_G)) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_nemesis_color_B)) // b
}
else
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_zombie_color_R)) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_zombie_color_G)) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_zombie_color_B)) // b
}
}
// Human
else
{
// Survivor Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(ID_NIGHTVISION))
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_survivor_color_R)) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_survivor_color_G)) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_survivor_color_B)) // b
}
else
{
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_human_color_R)) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_human_color_G)) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nvision_human_color_B)) // b
}
}


write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}


EnableNightVision(id)
{
flag_set(g_NightVisionActive, id)


if (!get_pcvar_num(cvar_nvision_custom))
cs_set_user_nvg_active(id, 1)
else
set_task(0.1, "custom_nightvision_task", id+TASK_NIGHTVISION, _, _, "b")
}


DisableNightVision(id)
{
flag_unset(g_NightVisionActive, id)


if (!get_pcvar_num(cvar_nvision_custom))
cs_set_user_nvg_active(id, 0)
else
remove_task(id+TASK_NIGHTVISION)
}


stock cs_set_user_nvg_active(id, active)
{
// Toggle NVG message
message_begin(MSG_ONE, g_MsgNVGToggle, _, id)
write_byte(active) // toggle
message_end()
}


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.10.2013 22:02

Dla kogo :D ? Wszystko masz w cvarach, jak dla każdego to ustaw:
R 188,  G 241,  B 237
bez r,g,b

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Hoopek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2013 22:09

a mógłbyś to zrobić  i skompilować bo nie mam txt dla zombie moda;d

 

 

 

 

chyba tak;d

 

 

cvar_nvision_zombie = register_cvar("zp_nvision_zombie", "2") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_zombie_color_R = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_R", "188")
cvar_nvision_zombie_color_G = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_G", "241")
cvar_nvision_zombie_color_B = register_cvar("zp_nvision_zombie_color_B", "237")
cvar_nvision_human = register_cvar("zp_nvision_human", "2") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_human_color_R = register_cvar("zp_nvision_human_color_R", "188")
cvar_nvision_human_color_G = register_cvar("zp_nvision_human_color_G", "241")
cvar_nvision_human_color_B = register_cvar("zp_nvision_human_color_B", "237")
cvar_nvision_spec = register_cvar("zp_nvision_spec", "2") // 1-give only // 2-give and enable
cvar_nvision_spec_color_R = register_cvar("zp_nvision_spec_color_R", "188")
cvar_nvision_spec_color_G = register_cvar("zp_nvision_spec_color_G", "241")
cvar_nvision_spec_color_B = register_cvar("zp_nvision_spec_color_B", "237")

 

 



#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.11.2013 10:28

Nie musisz tego kompilowac, wystarczy, że zmienisz to w cvarach. Dopisz w amxx.cfg na koncu
zp_nvision_spec_color_R 188
zp_nvision_spec_color_G 241
zp_nvision_spec_color_B 237
...

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.11.2013 13:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych