Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Przerobienie [Zrobienie samego noża]Prosty edyt klasy

klasa klasa z nozem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 goferek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 31.10.2013 01:43

Witam
Prosił bym o zablokowanie tej klasie korzystania z wszystkich broni oprócz noża ;) 
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Mistrz ostrza [Premium]";
new const opis[]    = "300 dmg z noża, szybki, bh";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage"); 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Premium]To jest klasa premium.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(1))
	{
		set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!cod_get_user_stamina(this))
		return HAM_IGNORED;

	redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));
	SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))

	return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}



#2 LeewY1

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrkow Trybunlaski
Offline

Napisano 31.10.2013 07:54

Mozesz jasniej ? 



#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 31.10.2013 11:22

Sprawdź, powinno działać ;)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 goferek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 31.10.2013 13:45

dzięki Formoza :) +++







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, klasa z nozem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych