Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zachować balans pomiędzy klasami?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.10.2013 17:02

Borykam się ostatnio z, w moim mniemaniu, dużym problemem. Jak dać szansę nowemu graczowi na wbicie konkretnego poziomu, gdy musi ubić kogoś z 330hp?? (slow exp)
Wpadlem na pomysł, żeby zrobić taki myk, że jeśli różnica poziomów jest większa niż 100, gracz z niższym poziomem otrzymywalby bonus 1/20 na zabicie gracza. Jednakże pomyślałem, że może coś mi jeszcze doradzicie w tej sprawie??
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)
  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.10.2013 17:36

Ale w sensie jak to zrobić czy jakiś inny pomysł? :)


  • +
  • -
  • 0

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.10.2013 17:40


Ale w sensie jak to zrobić czy jakiś inny pomysł?

haahah xD jak sądzisz, dlaczego umieściłem ten temat w dziale dyskusje?? xD hahah rozwaliłeś mnie ^D^


  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.10.2013 17:50

haahah xD jak sądzisz, dlaczego umieściłem ten temat w dziale dyskusje?? xD hahah rozwaliłeś mnie ^D^

Jestem niewidomy, nie zauważyłem nazwy działu xD

Sorki za offtop.


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.10.2013 17:54

A tak swoją drogą, to jeśli ktoś chce takie coś zrobić, to podaję, jak

1. Dodajemy moduł do silnika:

#include <codmod>

 

Następnie podmieniamy public Obrazenia na ten:

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
 
if((cod_get_user_level(this) - cod_get_user_level(idattacker)) > 99 && cod_get_user_level(this) < cod_get_user_level(idattacker))
{
if(random(19))
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
Wsio :)

  • +
  • -
  • 0

#6 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2013 18:27

Twój kod mi nie działa, serwer nie chce się włączyć po edycji ;/ 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.11.2013 19:10

Pokaż logi


  • +
  • -
  • 0

#8 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2013 23:19

a mogę podesłać Ci plik .sma silnika i byś to ustawił może hm ? Pozdrawiam ! 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.11.2013 23:26

Najpierw pokaż logi


  • +
  • -
  • 0

#10 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.11.2013 23:30

nie mogę Ci logów pokazać bo wgrałem stary silnik nie mogę wgrać nowego bo grają u mnie ludzie i tracę przez to graczy. Przecież mogę Ci posłać aktualny silnik i po prostu byś mógł dopisać 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#11 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.11.2013 00:09

Pytanie tylko czy problem lezy po stronie balansu ;)

Czekam na logi
  • +
  • -
  • 0

#12 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2013 09:26

To ja mam takie pytanko mianowicie :D:

 

Ta linijka odpowiada za roznice lvl? czyli jak chce np 30 to zmieniam >99 na >29 ?:P

if((cod_get_user_level(this) - cod_get_user_level(idattacker)) > 99 && cod_get_user_level(this) < cod_get_user_level(idattacker))

Natomiast ta ustawia nam 1/20 na zabicie?

if(random(19))

  • +
  • -
  • 0

#13 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.11.2013 18:49

Tak dokładnie tak jak napisałeś wyżej 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#14 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.11.2013 09:43

Magnet a mam pytanie ja mam 2x public obrazenia:

 

 

}

 
public NowaRunda()
freezetime = true;
 
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_health(this) <= 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(PobierzWytrzymalosc(this, 1, 1, 1) <= 0)
return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
while(damage>20)
{
damage -= 20;
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}
 

 

Mam podmienić oba czy tylko pierwszy bądź drugi? 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#15 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.11.2013 11:03

podmien public obrazenia.A public obrazeniapost zostaw w spokoju
  • +
  • -
  • 0

#16 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.11.2013 12:22

Ok podmnienilem tak jak pisze i dodalem codmod i wynik z konsoli jest taki: (Ps serwer nie chce się właczyć ciągle OFFLINE jest)

 

 

                               Argument type "char *" validated

                                Argument type "char *" validated
                                Return type "int" validated
                                Searching for name "FS_Open"... FOUND
                Parsing file "FS_Open" ended
                Parsing file "SV_ConnectClient" started
                                Searching for name "SV_ConnectClient"... FOUND
                Parsing file "SV_ConnectClient" ended
                Parsing file "Con_Printf" started
                                Argument type "char *" validated
                                Argument type "char *" validated
                                Searching for name "Con_Printf"... FOUND
                Parsing file "Con_Printf" ended
        Parsing functions ended.
 
Orpheu functions search ended.
 
Orpheu virtual functions search started.
 
        Parsing virtual functions started.
        Parsing virtual functions ended.
 
Orpheu virtual functions search ended.
 
Orpheu memory structures search started.
 
        Parsing memory structures started.
        Parsing memory structures ended.
 
Orpheu memory structures search ended.
L 11/08/2013 - 06:17:08: [mapchooser4.amxx] Found 35 maps in maps folder
 
        Admin Spectator ESP v1.3, Copyright © 2006 by KoST
 
L 11/08/2013 - 06:17:08: [extreme_bancfg2.amxx] addons/amxmodx/configs/cfgban/override.txt
Executing AMX Mod X Configuration File 
Wiadomosci przesuwane wylaczone
[AMXBans] laduje plik amxbans.cfg 
[AMXBans] amxbans.cfg zostal zaladowany | AMXX.PL | Wersja PL - Szyfrant i MisieQ 
couldn't exec filewatcher.cfg
PTB: (limitjoin) WTJ prevention is ON.
PTB: (limitafter) Team limiting starts after 0 round(s).
PTB: (limitmin) Team limiting needs at least 0 player(s).
PTB: (maxsize) Maximum team size is 9 player(s).
PTB: (maxdiff) Maximum team size difference is 2.
PTB: (autorounds) First 3 rounds no free team choice.
PTB: (wtjauto) Auto-joining WTJ after 3 tr(y/ies).
PTB: (wtjauto) Auto-kicking WTJ after 5 tr(y/ies).
PTB: (kick) WTJ kicking is OFF.
PTB: (savewtj) Saving to wtj.log is OFF.
PTB: (switch) Team switching is ON.
PTB: (switchafter) Switching starts after 3 round(s).
PTB: (switchmin) Switching needs at least 5 player(s).
PTB: (switchfreq) Switch occurs every 1 round(s) at maximum.
PTB: (playerfreq) Individual players are switched every 7 round(s) at maximum.
PTB: (forceswitch) Forcing switch after 0 unsuccessful switch(es).
PTB: (deadonly) Switching dead only is OFF.
PTB: (tellwtj) Telling about WTJ tries is OFF.
PTB: (announce) Announcements are OFF.
PTB: (sayok) "OK" announcements are OFF.
PTB: (typesay) typesay usage is OFF.
PTB: (maxstreak) Maximum accepted win streak is 3.
PTB: (maxscore) Maximum accepted team score difference is 2.
PTB: (minrating) Minimum critical strength rating is 1.49.
PTB: (maxrating) Maximum critical strength rating is 2.00.
PTB: (superrating) Super critical strength rating is 3.00.
PTB: (maxincidents) Maximum incidents before internal player score scale down is 50.
PTB: (scaledown) Integer scale down factor for player scores is 2.
L 11/08/2013 - 06:17:08: No rule BLOCK logs\l1108000.log
Unable to open logfiles under logs/L1108
Logging disabled
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
 
Menu item 17 added to Menus Front-End: "UnBan Config" from plugin "extreme_bancfg2.amxx"
[AMXBans] plugin_cfg: ip 31.186.85.50:28036 / prefix amx
L 11/08/2013 - 06:17:09: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Received DB Info Tuple from amxbans_core: 1 | amx
[AMXBans] Zaladowano 3 adminow z bazy danych
[AMXBans] The server IP:PORT is: 31.186.85.50:28036
L 11/08/2013 - 06:17:09: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] The server IP:PORT is: 31.186.85.50:28036
AMXBANS DEBUG] UPDATE `amx_serverinfo` SET timestamp=1383909429,hostname='Nazwa serwera @ Dedyki.net',gametype='cstrike',amxban_version='1.5.1', amxban_menu=1 WHERE address = '31.186.85.50:28036'
L 11/08/2013 - 06:17:09: [amxbans_main.amxx] [AMXBANS DEBUG] UPDATE `amx_serverinfo` SET timestamp=1383909429,hostname='Nazwa serwera @ Dedyki.net',gametype='cstrike',amxban_version='1.5.1', amxban_menu=1 WHERE address = '31.186.85.50:28036'
L 11/08/2013 - 06:17:09: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] AMXBans Gm 1.5.1 jest wlaczony
[AMXBans] Nie znaleziono powodow bana
[AMXBans] Nie znaleziono powodow banow w bazie danych. Zaladowano standardowe.
L 11/08/2013 - 06:17:10: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Nie znaleziono powodow banow w bazie danych. Zaladowano standardowe.
Menu item 18 added to Menus Front-End: "BS Limiter Menu" from plugin "BS Limiter"
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.
[Anti Join Flood] Actived.
Menu item 19 added to Menus Front-End: "AMXBans: Oznacz Gracza" from plugin "AMXBans Main"
Menu item 20 added to Menus Front-End: "AMXBans: Rozlaczono Graczy" from plugin "AMXBans Main"
Menu item 21 added to Menus Front-End: "AMXBans: Historia Banow" from plugin "AMXBans Main"
Menu item 22 added to Menus Front-End: "AMXBans: Screens" from plugin "AMXBans: Screens"
L 11/08/2013 - 06:17:14: No rule BLOCK logs\l1108000.log
Unable to open logfiles under logs/L1108
Logging disabled
L 11/08/2013 - 06:17:16: [mapchooser4.amxx] xvars for mapchooser 4 setuped.
MasterRequestRestart
Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
 

 


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#17 rapik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.11.2013 13:03

Ok modyfikacja mi już działa ustawiłem:

 

if((cod_get_user_level(this) - cod_get_user_level(idattacker)) > 49 && cod_get_user_level(this) < cod_get_user_level(idattacker))

 

if(random(16))

 

 

to teraz mam 1/15 gdy roznica 50 lvli dobrze rozumiem tak?  


  [CoD Mod 401 lvl]                                                                 Inne Nasze Serwery: 
codstat.png             b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: s1.mcsilesia.pl

 b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png            b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_1FA904.png  ip: ts.mcsilesia.pl

IP: 31.186.85.50:28036 || Zapraszamy 


#18 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 08.11.2013 17:42

Tak


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych