Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

roundsound malo muzy odtwarza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.06.2009 19:25

Tak na wstępie.Dzięki Wam nauczyłem się robi roundsound w formacie wave.Oczywiście od nie dawna bo ....dzisiaj w nocy.Dzięki za dobre materiały do nauki :-)
Ale mam pewien dylemat bo nie wiem jak to jest z ustawieniem by byly co runde inne nuty na teamach.
Zrobilem po 7 na team a praktycznie ,nie wszystkie slyszlem na jednej mapie.
Jak ustawic by co runda, inna nuta leciała .
Mój kod;

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,7)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl1") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl2") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl3") 
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl4")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed1")
    case 5: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_pom_sw_mik")
    case 6: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci1")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,7)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl5") 
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl6") 
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl7") 
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl8")
    case 4: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed2")
    case 5: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci2")
    case 6: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl_nomed3")
  }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl1.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl2.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl3.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl4.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl5.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl6.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl7.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl8.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed1.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_pom_sw_mik.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci1.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed2.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_Vinci2.wav")
  precache_sound("misc/roundsound_Tiger_pl_nomed3.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


A-ha dodam ,że tak ogólnie wszystko ładnie śmiga .Parametry są dobrze ustawione itp.

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.06.2009 19:49

jak masz 6 cases to dajesz
new rand = random_num(0,6)
  • +
  • -
  • 0

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2009 07:18

Czyli zmieniajac tą linijkę
new rand = random_num(0,7)
na
new rand = random_num(0,6)

Nutka z tej linijki
case 0: client_cmd(0,"spk misc/roundsound_Tiger_pl5")
nie będzie działać ale te
pozostałe od
case 1
case 2
case 3
case 4
case 5
case 6
Będą puszczane nie losowo lecz od case 1 do case 6
Tak mam to rozumieć????

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.06.2009 07:26

Nie, mówiłem tylko, że tak jest poprawnie.
Najlepiej dodaj po prostu każdy dźwięk na obie drużyny, nie musisz nawet drugiego precache robić
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych