Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z "block"


Najlepsza odpowiedź Muminek, 29.10.2013 16:37

Dzięki wielkie, po analizie doszedłem do wniosku, że nie działało mi to co ja zrobiłem w 1 poście ponieważ nie miałem biblioteki: #include <amxmisc>

 

Pozdrawiam, serdecznie i dziękuję! :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muminek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.10.2013 16:56

Witam,

Otóż pozwoliłem sobie "przerobić" plugin ultimate_warmup 1.7 (http://amxx.pl/topic...ate-warm-up-17/), żeby w trakcie rozgrzewki zablokować wszystko prócz wybranej broni, która ma być grana w tym przypadku granaty. Myślałem, że automatycznie będzie to zablokowane, lecz tak nie było. Sugerując się innymi pluginami (chociażby tym: http://amxx.pl/topic...okowanie-broni/) dodałem coś takiego:

	register_clcmd("cl_setautobuy","block");
	register_clcmd("cl_autobuy","block");
	register_clcmd("cl_setrebuy","block");
	register_clcmd("cl_rebuy","block");
	register_clcmd("buy","block");
	register_clcmd("glock","block");
	register_clcmd("usp","block");
	register_clcmd("p228","block");
  register_clcmd("deagle","block");
  register_clcmd("elites","block");
  register_clcmd("fn57","block");
  register_clcmd("m3","block");
  register_clcmd("autoshotgun","block");
  register_clcmd("mac10","block");
  register_clcmd("tmp","block");
  register_clcmd("mp5","block");
  register_clcmd("ump45","block");
  register_clcmd("p90","block");
  register_clcmd("galil","block");
  register_clcmd("ak47","block");
  register_clcmd("scout","block");
  register_clcmd("sg552","block");
  register_clcmd("awp","block");
  register_clcmd("g3sg1","block");
  register_clcmd("famas","block");
  register_clcmd("m4a1","block");
  register_clcmd("bullpup","block");
  register_clcmd("sg550","block");
  register_clcmd("m249","block");
  register_clcmd("shield","block");
  register_clcmd("primammo","block");
  register_clcmd("secammo","block");
  register_clcmd("vest","block");
  register_clcmd("vesthelm","block");
  register_clcmd("flash","block");
  register_clcmd("sgren","block");
  register_clcmd("nvgs","block");

  register_clcmd("weapon_knife", "block");
  register_clcmd("weapon_sg550", "block");
  register_clcmd("weapon_mac10", "block");
  register_clcmd("weapon_aug", "block");
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block");
  register_clcmd("weapon_p90", "block");
  register_clcmd("weapon_c4", "block");
  register_clcmd("weapon_tmp", "block");
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block");
  register_clcmd("weapon_ump45", "block");
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block");
  register_clcmd("weapon_awp", "block");
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block");
  register_clcmd("weapon_sg552", "block");
  register_clcmd("weapon_scout", "block");
  register_clcmd("weapon_m3", "block");
  register_clcmd("weapon_m249", "block");
  register_clcmd("weapon_ak47", "block");
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block");
  register_clcmd("weapon_usp", "block");
  register_clcmd("weapon_glock18", "block");
  register_clcmd("weapon_deagle", "block");
  register_clcmd("weapon_p228", "block");
  register_clcmd("weapon_elite", "block");
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block");
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block");
  register_clcmd("lastinv", "block");

Raz działało, a raz nie... Więc dopisałem w plugins.ini debug. I wyskoczył mi taki błąd:

L 10/28/2013 - 16:39:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "rzgrzewka.amxx")
L 10/28/2013 - 16:39:05: [AMXX] Run time error 19: function not found 
L 10/28/2013 - 16:39:05: [AMXX]    [0] rzgrzewka_1832260.sma::plugin_init (line 29) 

I nie mam pojęcia dlaczego on tej funkcji nie widzi... Biblioteka amxmodx jest... Nie mogę sobie z tym poradzić... Może jest łatwiejszy sposób na zablokowanie innych broni? 

 


Użytkownik Muminek edytował ten post 28.10.2013 17:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Muminek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.10.2013 17:37

Nie mogę już edytować 1 postu więc dopisuje.

 

Cały czas próbuje coś sam działać ale dalej nie działa to... Pozmieniałem trochę i mam teraz tak:

public blokowanie()
{
    register_clcmd("glock","block");
    register_clcmd("usp","block");
    register_clcmd("p228","block");
    register_clcmd("deagle","block");
    register_clcmd("fn57","block");
    register_clcmd("elites","block");
    register_clcmd("m3","block");
    register_clcmd("xm1014","block");
    register_clcmd("tmp","block");
    register_clcmd("mac10","block");
    register_clcmd("mp5","block");
    register_clcmd("ump45","block");
    register_clcmd("p90","block");
    register_clcmd("galil","block");
    register_clcmd("famas","block");
    register_clcmd("ak47","block");
    register_clcmd("m4a1","block");
    register_clcmd("sg552","block");
    register_clcmd("aug","block");
    register_clcmd("scout","block");
    register_clcmd("sg550","block");
    register_clcmd("awp","block");
    register_clcmd("g3sg1","block");
    register_clcmd("m249","block");
    register_clcmd("primammo","block");
    register_clcmd("secammo","block");
    register_clcmd("vest","block");
    register_clcmd("vesthelm","block");
    register_clcmd("flash","block");
    register_clcmd("hegren","block");
    register_clcmd("sgren","block");
    register_clcmd("nvgs","block");
    register_clcmd("shield","block");
}

ale to dalej nie działa... kompilacje przechodzi bez problemu cały plugin, a ta funkcja nie działa...

Przy debugowaniu wywala mi:

L 10/28/2013 - 17:27:51: Function "block" was not found
L 10/28/2013 - 17:27:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "rozgrzewka.amxx")
L 10/28/2013 - 17:27:51: [AMXX] Run time error 19: function not found 
L 10/28/2013 - 17:27:51: [AMXX]    [0] rozgrzewka_1832413.sma::blokowanie (line 34)
L 10/28/2013 - 17:27:51: [AMXX]    [1] rozgrzewka_1832413.sma::restart_time (line 75) 

  • +
  • -
  • 0

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 28.10.2013 18:04

Łatwiej będzie cały buyzone ;)
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Remove Buyzone"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_precache()
	RegisterHam(Ham_Spawn,"func_buyzone","buyZoneSpawn") 

public buyZoneSpawn(id)
{
	return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 Muminek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.10.2013 22:04

Fajnie działa blokowanie to co mi podesłałeś, ale mam problem teraz bo nie wyłącza mi się...

 

Z tego co mi się wydaję za stopowanie pluginów odpowiada:

public restart()
{
	//unpausing plugins
	server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
	g_is_warmup = false;
	remove_task(4567);
	remove_task(2345);
	server_cmd("sv_restart 1");
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++)
	{
		new id = Players[i];
		if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
	}
}

no i dopisałem po

remove_task
 buyZoneSpawn() ;

 

 

tylko, że to nie działa tak jakbym chciał...Żeby nie przedłużać wiadomości, kod *.sma podsyłam tutaj (http://wklej.org/id/1160972/). Programowanie tak tylko liznąłem... A programowanie pod cs w ogóle...

 


Użytkownik Muminek edytował ten post 28.10.2013 22:05

  • +
  • -
  • 0

#5 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 28.10.2013 23:28

A po co dodajesz do restart()   buyzonespawn ? nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem ale chyba o to Ci chodzi:

 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#pragma semicolon 1 

new bool:gPlayerFirstSpawn[33];
new bool:g_is_warmup;
new g_warmup_time;
new time_left;
new g_cvar_respawn;


public plugin_init()
{
	register_plugin("Rozgrzewka (Ultimate-Warmup)", "1.7.1", "naven (Edit - Mumin)");
	g_warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "65");
	g_cvar_respawn = register_cvar("amx_warmup_respawn", "1");
	register_cvar("amx_warmup_weapon", "1");
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_dictionary("ultimate_warmup.txt");
	register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C"); //thx Pavulon
	register_clcmd("amx_start_warmup", "restart_time", ADMIN_KICK);
	RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 );
	RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 );
	/*==============Blokowanie==============*/
	register_clcmd("cl_setautobuy","block");
	register_clcmd("cl_autobuy","block");
	register_clcmd("cl_setrebuy","block");
	register_clcmd("cl_rebuy","block");
	register_clcmd("buy","block");
	register_clcmd("glock","block");
	register_clcmd("usp","block");
	register_clcmd("p228","block");
	register_clcmd("deagle","block");
	register_clcmd("elites","block");
	register_clcmd("fn57","block");
	register_clcmd("m3","block");
	register_clcmd("autoshotgun","block");
	register_clcmd("mac10","block");
	register_clcmd("tmp","block");
	register_clcmd("mp5","block");
	register_clcmd("ump45","block");
	register_clcmd("p90","block");
	register_clcmd("galil","block");
	register_clcmd("ak47","block");
	register_clcmd("scout","block");
	register_clcmd("sg552","block");
	register_clcmd("awp","block");
	register_clcmd("g3sg1","block");
	register_clcmd("famas","block");
	register_clcmd("m4a1","block");
	register_clcmd("bullpup","block");
	register_clcmd("sg550","block");
	register_clcmd("m249","block");
	register_clcmd("shield","block");
	register_clcmd("primammo","block");
	register_clcmd("secammo","block");
	register_clcmd("vest","block");
	register_clcmd("vesthelm","block");
	register_clcmd("flash","block");
	register_clcmd("sgren","block");
	register_clcmd("nvgs","block");
	register_clcmd("weapon_knife", "block");
	register_clcmd("weapon_sg550", "block");
	register_clcmd("weapon_mac10", "block");
	register_clcmd("weapon_aug", "block");
	register_clcmd("weapon_xm1014", "block");
	register_clcmd("weapon_p90", "block");
	register_clcmd("weapon_c4", "block");
	register_clcmd("weapon_tmp", "block");
	register_clcmd("weapon_mp5navy", "block");
	register_clcmd("weapon_ump45", "block");
	register_clcmd("weapon_m4a1", "block");
	register_clcmd("weapon_awp", "block");
	register_clcmd("weapon_g3sg1", "block");
	register_clcmd("weapon_sg552", "block");
	register_clcmd("weapon_scout", "block");
	register_clcmd("weapon_m3", "block");
	register_clcmd("weapon_m249", "block");
	register_clcmd("weapon_ak47", "block");
	register_clcmd("weapon_fiveseven", "block");
	register_clcmd("weapon_usp", "block");
	register_clcmd("weapon_glock18", "block");
	register_clcmd("weapon_deagle", "block");
	register_clcmd("weapon_p228", "block");
	register_clcmd("weapon_elite", "block");
	register_clcmd("weapon_flashbang", "block");
	register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block");
	register_clcmd("lastinv", "block");
	
}
public plugin_precache() 
{
	precache_sound("misc/sound_name.wav");
	//precache_sound("misc/sound_name.mp3");//MP3 version
}
public block() 
{
	if(time_left >= 0)
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_time()
{
	//pausing plugins
	server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
	g_is_warmup = true;
	init_warmup_time();
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public restartround(id)
{
	gPlayerFirstSpawn[id] = true;
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public countdown()
{
	time_left--;
	if(time_left < 0)
	{
		restart();
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public init_warmup_time()
{
	new time[256], temp[2][6];
	get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 255);
	
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
}

public show_time()
{
	set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
	show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60);	//countdown
}
public restart()
{
	//unpausing plugins
	server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
	g_is_warmup = false;
	remove_task(4567);
	remove_task(2345);
	
	server_cmd("sv_restart 1");
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++)
	{
		new id = Players[i];
		if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
	}
}
public Event_ResetHud(id)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		set_task(0.1, "task_give", id);	//after spawn
	} 
}
public DeathMsg()
{
	new l_cvar_respawn = get_pcvar_num(g_cvar_respawn);
	if((g_is_warmup) && (l_cvar_respawn ==1))
		
{
	new id = read_data(2);
	set_task(1.0,"respawn_player",id);
}
} 
public respawn_player(id)	//thx sniffer
{     
if(is_user_connected(id))
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);     //let's respawn player
}

public task_give(id)
{
	if (!is_user_alive(id))
		return;
	strip_user_weapons(id);
	new l_cvar_weapon;
	if(get_cvar_num("amx_warmup_weapon") == 27)
	{
		l_cvar_weapon = random_num(1, 26);
	}
	else
	{
		l_cvar_weapon = get_cvar_num("amx_warmup_weapon");
	}
	switch(l_cvar_weapon)
	{
		case 1 : 
		{
			//now, we have to give weapons that we promised earlier
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_p228");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
		}
		case 2 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90);
		}
		case 3 :
		{
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 100);
		}
		case 4 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_xm1014");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
		}
		case 5 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_mac10");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
		}
		case 6 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_aug");
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG, 90);
		}
		case 7 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_elite");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120);
		}
		case 8 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_fiveseven");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
		}
		case 9 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0) ;
			give_item(id, "weapon_ump45");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
			
		}
		case 10 :
		{
			give_item(id, "weapon_sg550");
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90);
		}
		case 11 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_galil");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
		}
		case 12 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_famas");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
		}
		case 13 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
		}
		case 14 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_glock18");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
		}
		case 15 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_awp");
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP, 30);
		}
		case 16 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
		}
		case 17 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_m249");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
		}
		case 18 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_m3");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
		}
		case 19 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
		}
		case 20 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_tmp");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120);
			
		}
		case 21 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_g3sg1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
		}
		case 22 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
		}
		case 23 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0); 
			give_item(id, "weapon_sg552");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
		}
		case 24 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_ak47");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
		}
		case 25 :
		{
			
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_p90");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100);
			
		}
		case 26 :
		{
			cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
			cs_set_user_money (id , 0);
			give_item(id, "weapon_knife");
		}
	}
}
public HamTouchPre(weapon)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public handle_drop(id)
{
	if(g_is_warmup)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#6 Muminek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.10.2013 16:37   Najlepsza odpowiedź

Dzięki wielkie, po analizie doszedłem do wniosku, że nie działało mi to co ja zrobiłem w 1 poście ponieważ nie miałem biblioteki: #include <amxmisc>

 

Pozdrawiam, serdecznie i dziękuję! :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych