Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Czapki" jeśli jest się nie widocznym to je widać


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 22.10.2013 21:10

Witam. Problem dotyczy pluginu z tego posta: http://amxx.pl/topic...v19-by-sgtbane/

Jeśli jest się niewidocznym to czapki widać.
Da się to jakoś naprawić aby czapka była przeźroczysta tak jak model gracza ?


Użytkownik BlackDead edytował ten post 22.10.2013 21:12

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2013 21:37

cod mod jako silnik czy co 

+ jak ustawiasz przezroczystość ?


  • +
  • -
  • 0

#3 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 22.10.2013 22:24

cod mod jako silnik czy co 

+ jak ustawiasz przezroczystość ?

QTM Cod Mod jako silnik/plugin.

 

Chodzi o niewidoczność klasy np:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "klasa";
new const opis[]    = "opis";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

Jeśli taka klasa ma czapkę to tą czapkę widać normalnie.

Da się jakoś to naprawić?
Można by zrobić taki myk ;) ,ze zakładając czapkę podmienia cały model gracza na model gracza z czapką,ale dużo komplikacji wtedy by było.Więcej pobierania,trudno robić taki model połączony :/

 

Dlatego lepiej było by to jakoś naprawić ;)


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.10.2013 07:28

  1. ja to widzę tak

    native cod_get_user_class(id);
  2. // pobieramy nazwe klasy

  3. native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
    

    // pobieranie Id klasy

if(cod_get_classid(cod_get_user_class(id)) == cod_get_classid("nazwa klasy"))
{
//ustawiamy przezroczystość modeli 
}

lub

if(cod_get_user_class) == cod_get_classid("nazwa klasy"))
{
//ustawiamy przezroczystość modeli 
}

Edit

 

ciekawy też jestem czy to by zadziałało 

get_user_rendering(id, &fx, &Float:flRed, &Float:flGreen, &Float:flBlue, &rendermode, &Float:renderamt)
{
    new Float:flColor[3]
    fx = pev(id, pev_renderfx)
    pev(id, pev_rendercolor, flColor)
    flRed = flColor[0]
    flGreen = flColor[1]
    flBlue = flColor[2]
    rendermode = pev(id, pev_rendermode)
    pev(id, pev_renderamt, renderamt)
}  

Użytkownik mastah7991 edytował ten post 23.10.2013 07:54

  • +
  • -
  • 1

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 08:31

Po co, wystarczy w thinku w plugnie od czapek sprawdzić, czy rendering gracza jest mniejszy od 100 ( prawie niewidzialny ) jak tak, to ustawić też rendering jego czapki na tyle samo i po kłopocie.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.10.2013 09:39

Po co, wystarczy w thinku w plugnie od czapek sprawdzić, czy rendering gracza jest mniejszy od 100 ( prawie niewidzialny ) jak tak, to ustawić też rendering jego czapki na tyle samo i po kłopocie.

W thinku? Przy dostaniu itemu chyba.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 09:43

Przy dostaniu itemy i wybraniu klasy. I wybraniu czapki ;P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2013 16:41

Po co, wystarczy w thinku w plugnie od czapek sprawdzić, czy rendering gracza jest mniejszy od 100 ( prawie niewidzialny ) jak tak, to ustawić też rendering jego czapki na tyle samo i po kłopocie.

Mógłbyś napisać jak to zrobić w tym pluginie od czapek?


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 17:33

http://wklej.to/ggpbT
nie mam pojęcia czy w ogóle będzie działać.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2013 19:06

http://wklej.to/ggpbT
nie mam pojęcia czy w ogóle będzie działać.

 

nie ma wgle czapek na głowie :/


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 19:36

http://wklej.to/WPITj
podmien na to

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2013 19:45

nie kompiluje się:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

czapki.sma(89) : error 054: unmatched closing brace

1 Error.
Could not locate output file czapki.amxx (compile failed).


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#13 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.10.2013 20:21

http://wklej.org/id/1156995/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#14 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 23.10.2013 21:24

Czapki są już(pokazują sie po freezetime)

Jednak dalej na klasie niewidocznej widać czapke.

 


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#15 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 24.10.2013 09:12

http://wklej.org/id/1157168/
usuń #include hamsandwich, RegisterHam i funkcję Repspawn, a to co w linku to podmień

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#16 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 24.10.2013 17:54

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

a.sma(74) : error 017: undefined symbol "fm_set_rendering"
a.sma(84) : error 017: undefined symbol "fm_set_rendering"
a.sma(102) : error 017: undefined symbol "i"
a.sma(105) : error 017: undefined symbol "i"
a.sma(108) : error 017: undefined symbol "fm_set_rendering"
a.sma(112) : warning 209: function "event_roundstart" should return a value
a.sma(113) : error 054: unmatched closing brace
a.sma(243) : error 021: symbol already defined: "event_roundstart"

7 Errors.
Could not locate output file a.amxx (compile failed).

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#17 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 24.10.2013 20:22

dodaj include : fakemeta_util i podmień event_roundstart
http://wklej.to/mTXC5
A nie dodawaj, (
symbol already defined: "event_roundstart"
)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#18 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 25.10.2013 15:52

Teraz czapek nie ma na normalnych klasach tylko na niewidocznych są,czapka jest przeźroczysta tylko że tak lekko świeci i ją bardzo widać:/


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#19 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 26.10.2013 22:51

Nie mogę edytować posta to pisze nowy :/ 
Pomoże ktoś z tym lub da info jak połączyć np. model gracza z czapką,aby powstał 1 model?


Użytkownik BlackDead edytował ten post 26.10.2013 22:52

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#20 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 30.10.2013 16:59

F5
Wie ktoś jak połączyć model czapki z modelem gracza w 1 mdl ?

Lub jak poprawić ten plugin,żeby czapki miały przeźroczystość jak gracz ?


Użytkownik BlackDead edytował ten post 30.10.2013 17:00

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych