cod mod jako silnik czy co
+ jak ustawiasz przezroczystość ?
QTM Cod Mod jako silnik/plugin.
Chodzi o niewidoczność klasy np:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "klasa";
new const opis[] = "opis";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "autor");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
Jeśli taka klasa ma czapkę to tą czapkę widać normalnie.
Da się jakoś to naprawić?
Można by zrobić taki myk ,ze zakładając czapkę podmienia cały model gracza na model gracza z czapką,ale dużo komplikacji wtedy by było.Więcej pobierania,trudno robić taki model połączony
Dlatego lepiej było by to jakoś naprawić