Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z ultimate sounds + spree


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 21.10.2013 18:34

Witam.
Otóż mam mały problem z tym pluginem (spoiler)
 
Wszystko działa (najlepszy gracz rundy, poszukiwany, dzwieki + napisy), ale jedno nie działa! Jest to "Szalenstwo zabijania zatrzymane przez..."
Dlaczego?
co jest źle?
Kod był skopiowany i tyle

 

Uwaga!

Celowo usnąłem plugin_precache i kilka nieistotnych rzeczy (lista dzwieków, napisów)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define LEVELS 8

#define PREPARE_HUD() set_hudmessage(42, 255, 42, 0.02, -1.0, 0, 6.0, 6.0, _, _, 1) //rozrabiaka
#define PREPARE_HUD2() set_hudmessage(42, 42, 255, 0.62, -1.0, 0, 6.0, 6.0, _, _, 4) //koniec szalenstwa
#define PREPARE_HUD3() set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.4, 0, 6.0, 6.0, _, _, -1) //poszukiwany

new levels[8] = {3, 5, 7, 9, 11, 13, 14, 15};
new kills[33] = {0, ...};

new g_pointsHs[MAX_PLAYERS+1]
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2]; //[1] to HS


public plugin_init()
{
      register_plugin("Ultimate Sounds", "1.3", "xxx")

      register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
      register_event("TextMsg", "ResetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
      register_event("TextMsg", "ResetAll", "a", "2&#Game_C");
            
      register_logevent("ResetAllThisRound", 2, "1=Round_Start");  
      register_logevent("Podsumuj", 2, "1=Round_End");

      return PLUGIN_CONTINUE
}

public DeathMsg(id)
{
      new killer = read_data(1);
      new victim = read_data(2);
      
      new szKillNick[33];
      get_user_name(killer, szKillNick, 32);
      
      g_pointsThisRound[killer][0]++;
      kills[killer] += 1;
      kills[victim] = 0;

      if(!is_user_connected(killer))
	{
		reset(victim);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
      if(read_data(3))
	{
		g_pointsHs[killer]++;
		g_pointsThisRound[killer][1]++;
	}

      for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
            if (kills[killer] == levels[i])
            {
                  announce(killer, i);
                  return PLUGIN_CONTINUE;
            }
      }
      
      if(kills[victim]>3 && get_playersnum()>3)
	{
		new szVicNick[33];
		get_user_name(victim, szVicNick, 32);
		PREPARE_HUD2();
		show_hudmessage(0, "Szalenstwo zabijania^n%s^n[%d w tym %d HS]^n^nzatrzymane przez:^n%s", szVicNick, kills[victim], g_pointsHs[victim], szKillNick);
	}
	
      if(kills[killer]==10 || kills[killer]==12 || kills[killer]==15)
      {
            PREPARE_HUD3();
            show_hudmessage(0, "Poszukiwany:^n%s", szKillNick);
            set_task(1.0, "Poszukiwany", TASKID_POSZUKWIANY,.flags="a",.repeat=3);
      }

      reset(victim);

      return PLUGIN_CONTINUE;
}

public podsumowanie()
{
	new bool:double=false;
	new id=0;
	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++)
	{
		if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0])
		{
			if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1])
				double=true;
				
			else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1])
			{
				id=i;
				double=false;
			}
		}
		else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0])
		{
			id=i;	
			double=false;
		}
	}
	if(!double && id && get_playersnum()>2)
	{
		PREPARE_HUD();
		new szNick[33];
		get_user_name(id, szNick, 32);
		show_hudmessage(0, "Najbardziej narozrabial:^n%s^n[%d w tym %d HS]", szNick, g_pointsThisRound[id][0], g_pointsThisRound[id][1]);
	}
}

public Podsumuj()
		set_task(0.5, "podsumowanie");
		
public Poszukiwany()
      client_cmd(0, "spk ultimate_sounds_by_rivit/klaxon.wav");

public client_connect(id)
      kills[id] = 0;
      
public client_putinserver(id)
{
	reset(id);
	resetRound(id);
}

public client_disconnect(id)
{
	reset(id);
	resetRound(id);
}

resetRound(id)
{
	g_pointsThisRound[id][0]=0;
	g_pointsThisRound[id][1]=0;
}

public ResetAllThisRound()
{
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		resetRound(i);
}

public ResetAll()
{
	for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
		reset(i);
}

announce(killer, level)
{
      new name[32];
      get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 3);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
      client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}

reset(id)
{
	kills[id]=0;
	g_pointsHs[id]=0;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.11.2013 15:50

zamknac


  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.11.2013 16:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych