Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Klasa Botek

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 danielowsky

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Kłodzko
Offline

Napisano 20.10.2013 20:36

Witam, chciałbym prosić o klasę Botek,

 

Nazwa: Botek[HardPremium]

 

Statystyki

 

int: 0

hp: 25

wytrz: 50

kond: 25

 

bronie- ak47, deagle

 

umiejętności : 

 

- podwójny skok

- niewidzialny po użyciu (przez e) na 5 sek, 

- +10% obrażeń z AK47

- klasa permium na flagę p (Admin level e)

 

Za pomoc +'ik :)


Użytkownik `pawlik .! edytował ten post 20.10.2013 20:39

  • +
  • -
  • 0

#2 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 20.10.2013 21:39

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Botek[HardPremium]";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;
new skoki[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "botek");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
		register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Botek] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
		return COD_STOP;
	}

        ResetHUD(id);
		ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}

public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        wykorzystal[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AK47)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

O coś takiego chodziło? :)


Użytkownik Karras edytował ten post 20.10.2013 21:40

  • +
  • -
  • 1

#3 danielowsky

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Kłodzko
Offline

Napisano 21.10.2013 18:09

tak, dzięki, leci + :) można zamknąć 


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 21.10.2013 19:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych