Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę min.Skaut i (1) innąPlis zróbcie tą klase

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jestemdobry

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 18.10.2013 16:29

Proszę abyście zrobili te klasy:

 

Nazwa:Skaut(Od 10 lvl)

Int:5

Zdr:25

Wyt:-50

Kon:1000

Opis:Jest szybki,posiada 2 skoki.

Bronie:M3,fiveseven,nóż

 

Nazwa:Zolnierz(Od 20 lvl)

Inteligencja:-5

Zdrowie:100

Wytrzymalosc:50

Kondycja:-20

Bronie:Bazuke(zamiast p228),nóż,he

Opis:Do bazuki ma 4 rakiety(Kazda 200 DMG)

 

 

Dzięki za zrobienie klas,proszę o pliki do "Zolnierza",proszę robić klasy bez żadnych modyfikacji :D


Użytkownik jestemdobry edytował ten post 18.10.2013 16:43


#2 jestemdobry

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 19.10.2013 11:18

proszę cvary do Zolnierza :D
 



#3 Shadow133

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:a co cie to
Offline

Napisano 19.10.2013 13:13

Skaut
 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Skaut(Od 10 lvl)";
new const opis[]    = "Jest szybki,posiada 2 skoki.";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 1000;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = -50;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

        new dostepna = 10;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 60)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

 

 



#4 Shadow133

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:a co cie to
Offline

Napisano 19.10.2013 13:17

nwm czy bd dzialalo

 



#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <fakemeta_util>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Zolnierz 20lv"

#define opis "Dostaje Bazuke za P228"

new const bronie = 1<<CSW_GALIL|1<<CSW_P228;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = -10;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wystrzelony[MAX+1][MAX+1];

new bool:ma_klase[MAX+1], bool:has_weapon[MAX+1], bool:reloading[MAX+1], rockets[MAX+1], Float:idle[MAX+1];

new sprite_blast, sprite_nadeexp, sprite_smoke, sprite_trail;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p228", "Weapon_Deploy", 1);

RegisterHam(Ham_Weapon_WeaponIdle, "weapon_p228", "Weapon_WeaponIdle");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_forward(FM_SetModel, "SetModel");

register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")

register_cvar("cod_law_damage", "120.0");

register_cvar("cod_law_radius", "250.0");

register_cvar("cod_law_rockets", "15");

}

public plugin_precache()

{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");

sprite_nadeexp = precache_model("sprites/law_exp.spr");

sprite_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");

precache_model("models/p_law.mdl");

precache_model("models/w_law.mdl");

precache_model("models/v_law.mdl");

precache_model("models/s_grenade.mdl");

precache_sound("weapons/law_shoot1.wav");

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

Odrodzenie(id)

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

has_weapon[id] = false;

rockets[id] = 0;

}

public Odrodzenie(id)

{

if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])

{

has_weapon[id] = true;

rockets[id] = get_cvar_num("cod_law_rockets");

}

}

public CmdStart(id, uc)

{

if(!is_user_alive(id))

return FMRES_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(id);

if(weapon == 1 && has_weapon[id])

{

new button = get_uc(uc, UC_Buttons);

new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);

if(button & IN_ATTACK)

{

button &= ~IN_ATTACK;

set_uc(uc, UC_Buttons, button);

if(!rockets[id] || reloading[id] || !idle[id])

return FMRES_IGNORED;

if(idle[id] && (get_gametime()-idle[id]<=0.4))

return FMRES_IGNORED;

new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3];

pev(id, pev_origin, Origin);

pev(id, pev_v_angle, Angle);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);

Angle[0] *= -1.0

new ent = fm_create_entity("info_target")

set_pev(ent, pev_classname, "rocket");

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/s_grenade.mdl");

set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);

set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS);

set_pev(ent, pev_owner, id);

set_pev(ent, pev_mins, Float:{-1.0, -1.0, -1.0});

set_pev(ent, pev_maxs, Float:{1.0, 1.0, 1.0});

set_pev(ent, pev_gravity, 0.35);

set_pev(ent, pev_origin, Origin);

set_pev(ent, pev_velocity, Velocity);

set_pev(ent, pev_angles, Angle);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)

write_byte(TE_BEAMFOLLOW)

write_short(ent)

write_short(sprite_trail)

write_byte(6)

write_byte(3)

write_byte(224)

write_byte(224)

write_byte(255)

write_byte(100)

message_end()

set_pev(id, pev_weaponanim, 7);

new entwpn = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id)

if(entwpn)

set_pdata_float(entwpn, 48, 1.5+3.0, 4)

set_pdata_float(id, 83, 1.5, 4)

reloading[id] = true;

emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/law_shoot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

if(task_exists(id+3512))

remove_task(id+3512)

set_task(1.5, "task_launcher_reload", id+3512)

rockets[id]--;

}

else if(button & IN_RELOAD)

{

button &= ~IN_RELOAD;

set_uc(uc, UC_Buttons, button);

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);

set_pdata_float(id, 83, 0.5, 4);

if(ent)

set_pdata_float(ent, 48, 0.5+3.0, 4);

}

if(ent)

cs_set_weapon_ammo(ent, -1);

cs_set_user_bpammo(id, 1, rockets[id]);

}

else if(weapon != 1 && has_weapon[id])

idle[id] = 0.0;

return FMRES_IGNORED;

}

public Weapon_Deploy(ent)

{

new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);

if(has_weapon[id])

{

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_law.mdl");

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_law.mdl");

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

public Weapon_WeaponIdle(ent)

{

new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);

if(get_user_weapon(id) == 1 && has_weapon[id])

{

if(!idle[id])

idle[id] = get_gametime();

}

}

public SetModel(ent, model[])

{

if(!pev_valid(ent))

return FMRES_IGNORED

if(!equal(model, "models/w_p228.mdl"))

return FMRES_IGNORED;

new id = pev(ent, pev_owner);

if(!has_weapon[id])

return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_law.mdl");

set_pev(ent, pev_iuser4, rockets[id]);

has_weapon[id] = false;

return FMRES_SUPERCEDE;

}

public task_launcher_reload(id)

{

id -= 3512;

reloading[id] = false;

set_pev(id, pev_weaponanim, 0);

}

public fw_Touch(ent, id)

{

if(!pev_valid(ent))

return FMRES_IGNORED

new class[32]

pev(ent, pev_classname, class, charsmax(class))

if(!equal(class, "rocket"))

return FMRES_IGNORED

new attacker = pev(ent, pev_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];

pev(ent, pev_origin, entOrigin);

entOrigin[2] += 1.0;

new Float:g_damage = get_cvar_float("cod_law_damage");

new Float:g_radius = get_cvar_float("cod_law_radius");

new victim = -1

while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, g_radius)) != 0)

{

if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))

continue;

pev(victim, pev_origin, Origin);

fDamage = g_damage - floatmul(g_damage, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), g_radius));

fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim);

if(fDamage>0.0)

UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);

}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(floatround(entOrigin[0]));

write_coord(floatround(entOrigin[1]));

write_coord(floatround(entOrigin[2]));

write_short(sprite_nadeexp);

write_byte(40);

write_byte(30);

write_byte(14);

message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(floatround(entOrigin[0]));

write_coord(floatround(entOrigin[1]));

write_coord(floatround(entOrigin[2]));

write_short(sprite_blast);

write_byte(40);

write_byte(30);

write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);

message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)

write_byte(5)

write_coord(floatround(entOrigin[0]));

write_coord(floatround(entOrigin[1]));

write_coord(floatround(entOrigin[2]));

write_short(sprite_smoke);

write_byte(35);

write_byte(5);

message_end();

fm_remove_entity(ent);

return FMRES_IGNORED

}

public message_DeathMsg()

{

static killer, victim;

killer = get_msg_arg_int(1);

victim = get_msg_arg_int(2);

if(wystrzelony[killer][victim])

{

wystrzelony[killer][victim] = false;

set_msg_arg_string(4, "grenade");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent)

{

new Float:fOrigin[3], tr, Float:fFraction;

pev(ent, pev_origin, fOrigin);

engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, 0, tr);

get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);

if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)

return 1.0;

return 0.6;

}

stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits)

{

if(get_user_health(obrywajacy) <= floatround(damage))

wystrzelony[atakujacy][obrywajacy] = true;

cod_inflict_damage(atakujacy, obrywajacy, damage, 1.0, atakujacy, damagebits);

}

 

 



#5 jestemdobry

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 19.10.2013 19:23

Dzięki za Skauta (Masz 1 +) :D

Ale Zolnierz do końca nie działa można go mieć od 1 lvl jak to naprawisz to drugi plus leci :D

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych