Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem,przy komplikacji

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xSebastianxx

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 17.10.2013 15:20

witam robilem klase lecz niemoge skomplikowac wyskakujom i blendy

proszę o pomoc
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Buntownik";
new const opis[] = "Posiada Gold Aka,deagle power,m95";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby Kupic Klase /kup.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/p_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/w_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_m95.mdl");
precache_model("models/cod/p_m95.mdl");
precache_model("models/cod/w_m95.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_AUG)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/p_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/w_deagle_powerr.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/w_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_m95.mdl")
}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/p_golden_ak47.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_deagle_power.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_m95.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_m95.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

 

 



#2 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 17.10.2013 15:29

Daj mi  codmod.inc  :)


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#3 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 17.10.2013 15:47

wyskakujom i blendy

Wyskakują* Błędy* :)

 

A co do tematu ,daj te błędy co Ci wyskakują :)

 


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#4 xSebastianxx

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 17.10.2013 18:36

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_komandis.sma(39) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled"
codclass_komandis.sma(41) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
1 Error.
Could not locate output file codclass_komandis.amxx (compile failed).
oto belndy
a gdzie sie znajduje codmod.inc??

Użytkownik xSebastianxx edytował ten post 17.10.2013 18:37


#5 palarie

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2013 18:40

Łap:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Buntownik";
new const opis[] = "Posiada Gold Aka,deagle power,m95";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
    register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby Kupic Klase /kup.")
        return COD_STOP;
    }
    
    return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
    precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
    precache_model("models/cod/p_deagle_power.mdl");
    precache_model("models/cod/v_deagle_power.mdl");
    precache_model("models/cod/w_deagle_power.mdl");
    precache_model("models/cod/v_m95.mdl");
    precache_model("models/cod/p_m95.mdl");
    precache_model("models/cod/w_m95.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);
    
    if(ma_klase[id])
    {
        if(weapon == CSW_AUG)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/p_deagle_power.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/w_deagle_powerr.mdl")
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/w_m95.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m95.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_m95.mdl")
        }
    }
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
    if(!pev_valid(entity))
        return FMRES_IGNORED
    
    if(!equali(model, "models/p_golden_ak47.mdl"))
        if(!equali(model, "models/p_deagle_power.mdl"))
        if(!equali(model, "models/p_m95.mdl"))
        return FMRES_IGNORED;
    
    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
    
    if(!ma_klase[entityowner])
        return FMRES_IGNORED;
    
    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_m95.mdl")
    return FMRES_SUPERCEDE
}

Użytkownik palarie edytował ten post 17.10.2013 18:41

Pobierz najnowszą wersję CS 1.6 PrO [Professional Edition]!
Temat z opisem i screenamiCS 1.6 PrO
Oficjalna strona: CS 1.6 Download

#6 Sloenthran

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 17.10.2013 18:42

Prawidłowy kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Buntownik";
new const opis[] = "Posiada Gold Aka,deagle power,m95";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{

    ma_klase[id] = true;

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby Kupic Klase /kup.")
        return COD_STOP;
    }
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/p_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/w_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_m95.mdl");
precache_model("models/cod/p_m95.mdl");
precache_model("models/cod/w_m95.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_AUG)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/p_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/w_deagle_powerr.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/w_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_m95.mdl")
}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/p_golden_ak47.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_deagle_power.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_m95.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_m95.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
} 

Co było źle? 2 razy utworzyłeś:

 public cod_class_enabled(id)

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych