Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mam problem z pluginem czolganieMam problem

mam problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 lew1

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:daleko :o
Offline

Napisano 17.10.2013 12:48

Yol. 

Mam problem z tym pluginem http://amxx.pl/topic/8451-czolganie/ przy czolganiu trzeba nacisnac e < a mam plugin medyk na klawiszu e> czy mogl mi ktos pomoc i przerobic zeby czolganei bylo na x ? daje + !


  • +
  • -
  • 0

#2 Sloenthran

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:169
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 17.10.2013 19:12

Nie wiem czy Ci coś to da ale zmieniłem użycie na ALT:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Czolganie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new bool:cspuchatek[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0")
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
	
	register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY) 
}

public newround()
{
	for(new i = 0; i < sizeof cspuchatek; i++)
		cspuchatek[i] = false
	
	client_cmd(0,"-duck")
}

public client_PostThink(id)
{	
	new button = pev(id,pev_button)
	new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
	
	if(button & IN_ALT1 && oldbuttons & IN_ALT1 && pev(id,pev_watertype) == -1)
	{
		new flags = pev(id,pev_flags)
		
		if(flags & FL_ONGROUND)
		{		
			engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
			
			client_cmd(id,"+duck")
			set_pev(id,pev_waterlevel,5)
			set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
			cspuchatek[id] = true			
		}
		
		if(button & IN_JUMP && cspuchatek[id])
		{				
			new Float:vVelocity[3] 				
			pev(id,pev_velocity,vVelocity)
			vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2]))) 			
			set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)						
			set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
		}		
	}
	else
	{
		if(cspuchatek[id])
		{
			client_cmd(id,"-duck")
			set_pev(id,pev_waterlevel,0)
			cspuchatek[id] = false
		}		
	}	
}

public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
	if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
		return FMRES_SUPERCEDE
	
	return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych