Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa Elektryk dodanie skoków

Klasa klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maupa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 15.10.2013 21:09

Witam,

 

Mam mały problem próbuję dodać do klasy aby miała dodatkowo 2 skoki i wyskakuje mi error czy mógłbym prosić aby ktoś mi dodał??

 

 

Załączam sma i liczę na szybką pomoc

 

 

oczywiście będzie plus

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
#include <codmod> 
#include <engine> 
#include <hamsandwich> 
#include <ColorChat> 
 
new sprite; 
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; 
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; 
 
new const nazwa[] = "Elektryk [Premium]"; 
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )"; 
new const bronie = 1<<CSW_M4A1; 
new const zdrowie = 40; 
new const kondycja = 40; 
new const inteligencja = 20; 
new const wytrzymalosc = 20; 
 
new ma_klase[33] 
 
public plugin_init() { 
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cs-Rasta"); 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
 
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); 
} 
 
public plugin_precache() 
{ 
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); 
precache_sound(gszSound); 
} 
 
public cod_class_enabled(id) 
{ 
ilosc_blyskawic[id] = 3; 
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cs-Rasta", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wywietli mu komunikat 
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA 
{ 
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykadowa klasa jest PREMIUM 
return COD_STOP; 
} 
ma_klase[id] = true; 
return COD_CONTINUE; 
} 
 
public cod_class_disabled(id) 
{ 
ma_klase[id] = 0; 
ilosc_blyskawic[id] = 0; 
} 
 
public cod_class_skill_used(id) { 
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; 
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) { 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
new ofiara, body; 
get_user_aiming(id, ofiara, body); 
 
if(is_user_alive(ofiara)){ 
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { 
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); 
ilosc_blyskawic[id]--; 
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); 
} 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) 
write_byte( TE_BEAMENTS ) 
write_short( startEntity ) // start entity 
write_short( endEntity ) // end entity 
write_short( iSprite ) // model 
write_byte( startFrame ) // starting frame 
write_byte( frameRate ) // frame rate 
write_byte( life ) // life 
write_byte( width ) // line width 
write_byte( noise ) // noise amplitude 
write_byte( red ) // red 
write_byte( green ) // green 
write_byte( blue ) // blue 
write_byte( alpha ) // brightness 
write_byte( speed ) // scroll speed 
message_end() 
} 
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ 
//Obrazenia 
new ent = create_entity("info_target"); 
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); 
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); 
 
remove_entity(ent); 
 
//Piorun 
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); 
 
//Dzwiek 
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); 
} 
 
 
public ResetHUD(id) { 
if(ma_klase[id] == 1) { 
ilosc_blyskawic[id] = 3; 
} 
}

  • +
  • -
  • 0

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Maupa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 17.10.2013 20:39

można zamknąć już mi się udało


  • +
  • -
  • 0

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 02.01.2014 20:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 02.01.2014 20:07

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klasę/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa, klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych