Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 13.10.2013 20:51
#2
Napisano 13.10.2013 22:17
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_gravity(id, 0.5
}
else
{
set_user_gravity(id, 1.0)
#3
Napisano 13.10.2013 22:22
Nie masz nawiasu zamkniętego
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE){
set_user_gravity(id, 0.5)
}
else{
set_user_gravity(id, 1.0)
}
#4
Napisano 13.10.2013 22:36
Ale klamerki nie zauwazyles ; *
@EDIT
Miała być jeszcze niewidka
kod z generatora klas + funkcja gravity:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <fun>new const nazwa[] = "XXX";new const opis[] = "Mniejsza widocznosc i gravi na nozu";new const bronie = 1<<CSW_UMP45;new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);ma_klase[id] = false;}public eventKnife_Niewidzialnosc(id){if(!ma_klase[id])return;if( read_data(2) == CSW_KNIFE ){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);set_user_gravity(id, 0.5)}else{set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);set_user_gravity(id, 1.0)}}
#5
Napisano 14.10.2013 13:14
a gdzie tu zmienic np. żeby było 200/800 grawitka?
#6
Napisano 14.10.2013 14:29
set_user_gravity(id, 1.0)
1.0 - normalny skok (800/800)
0.5 - średnia grawitka (400/800)
0.3 - mała grawitacja (240/800)
Zmień 0.5 na 0.3
#7
Napisano 28.04.2016 22:49
A jak do tego dodać żeby ta niewidzialność tylko podczas kucnięcia działała ?
#9
Napisano 29.04.2016 21:40
No dzięki za szczegułowe info
#10
Napisano 30.04.2016 09:19
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assassin";
new const opis[] = "Wpisza /assassin aby uzyskac informacje";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Dreyck");
}
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
}
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
Jak do tego dopisać żeby niewidzialność działała tylko podczas kucania z nożem ?
#11
Napisano 30.04.2016 20:15
Sprawdź
Załączone pliki
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
#12
Napisano 01.05.2016 16:20
Niewidzialność działa dokładnie tak jak powinna natomiast grawitacja działa nie tylko na kosie
edit: Ale już sobie z tym poradziłem Dzięki za pomoc
Użytkownik Moskit97 edytował ten post 01.05.2016 16:48
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych