Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

mniejsza grawitacja na nożu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 13.10.2013 20:51

Jak zrobic mniejsza grawitacje i widzocznosc na nozu
  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 13.10.2013 22:17

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

{

set_user_gravity(id, 0.5

}

else

{

set_user_gravity(id, 1.0)


  • +
  • -
  • 0

#3 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 13.10.2013 22:22

Nie masz nawiasu zamkniętego

 

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

{

set_user_gravity(id, 0.5)

}

else{

set_user_gravity(id, 1.0)

}


  • +
  • -
  • 1

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 13.10.2013 22:36

Ale klamerki nie zauwazyles ; *

@EDIT

 

Miała być jeszcze niewidka

kod z generatora klas + funkcja gravity:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "XXX";
new const opis[]    = "Mniejsza widocznosc i gravi na nozu";
new const bronie    = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
set_user_gravity(id, 0.5)
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 1.0)
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Chory H

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 14.10.2013 13:14

a gdzie tu zmienic np. żeby było 200/800 grawitka?


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 14.10.2013 14:29

set_user_gravity(id, 1.0)

1.0 - normalny skok (800/800)

0.5 - średnia grawitka (400/800)

0.3 - mała grawitacja (240/800)

Zmień 0.5 na 0.3


  • +
  • -
  • 0

#7 Moskit97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 28.04.2016 22:49

A jak do tego dodać żeby ta niewidzialność tylko podczas kucnięcia działała ?


  • +
  • -
  • 0

#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 29.04.2016 16:16

Sprawdzasz, najlepiej w cmdstart czy gracz kuca. Jezeli tak to ustawiasz taka i taka widocznosc a jezeli nie to resetujesz.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#9 Moskit97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 29.04.2016 21:40

No dzięki za szczegułowe info


  • +
  • -
  • 0

#10 Moskit97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 30.04.2016 09:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
       
new const nazwa[]   = "Assassin";
new const opis[]    = "Wpisza /assassin aby uzyskac informacje";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
  
 register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
}
 
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
 {
  client_print(id, print_chat, "[Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
 }
 
 
 
 give_item(id, "weapon_hegrenade");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_flashbang");
 give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Dreyck");
 
 
 
 return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
 ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
 if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
 
 new flags = pev(id, pev_flags);
 
 if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 {
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 }
 else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 1;
 
 return FMRES_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
 if(!is_user_connected(idattacker))
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if(!ma_klase[idattacker])
 
  return HAM_IGNORED;
 
 
 
 if (get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET )
 
       
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
 
 return HAM_IGNORED;
}
 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
 
{
 
if(!ma_klase[id])
 
return;
 
 
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 23);
 
set_user_gravity(id, 0.33)
 
}
 
else
 
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
set_user_gravity(id, 1.0)
 
}
 
}

 

 

 

 

Jak do tego dopisać żeby niewidzialność działała tylko podczas kucania z nożem ?


  • +
  • -
  • 0

#11 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 30.04.2016 20:15

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#12 Moskit97

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 01.05.2016 16:20

Niewidzialność działa dokładnie tak jak powinna natomiast grawitacja działa nie tylko na kosie

 

 

 

edit: Ale już sobie z tym poradziłem :) Dzięki za pomoc


Użytkownik Moskit97 edytował ten post 01.05.2016 16:48

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg