Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Zabicie wszystkich graczy po zakończeniu zabawy.

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaroTM

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.10.2013 14:54

Witam,

Proszę was o udzielenie mi poradnika jak dodać opcję, która zabije wszystkich graczy po zakończeniu się zabawy.

Przykład: Koniec chowanego - wszyscy. którzy przeżyli giną.

Korzystam z moda JailBreak by Cypis.

Dla przykładu daję zabawę Chowany.

 

Z góry dzięki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij: rep_up.png


#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 13.10.2013 15:29

Pętla i jeśli gracz jest TT to go zabijasz.


  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.10.2013 15:32

Znajdz:
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		if(!usun)
		{
			set_lights("a");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
			set_lights("#OFF");	
			
			RegisterChowany(false);
	
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				g_ChoosenColor[i] = false;
				if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
					set_user_maxspeed(i, 250.0);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}
zmień na:

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		if(!usun)
		{
			set_lights("a");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			set_lights("#OFF");	
			
			RegisterChowany(false);
	
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				if(is_user_alive(i))
					user_kill(i, 1);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#4 MaroTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.10.2013 16:38

To ganiany wyglądałby tak?

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(300.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				if(is_user_alive(i))
					user_kill(i, 1);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij: rep_up.png


#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.10.2013 17:08

To ganiany wyglądałby tak?

Tak, takie coś powinno zadziałać :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Cold_Fire

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Śrem
Offline

Napisano 01.09.2014 19:17

Sorry za odkop. Mi nie chcę się przekompilować. Wyskakuje coś takiego: error 021: symbol already defined: "OnGameHudEnd". Pomocy . 


  • +
  • -
  • 0

#7 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 01.09.2014 19:25

Masz już stworzoną funkcję OnGameHudEnd(), musisz albo ją usunąć i wkleić ją od nowa, lub ją zmodyfikować.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych