Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

COD MOD Podfrakcje

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 10.10.2013 10:45

Witam. Męczę się z tym już kilka dni. Czy ktoś z Was potrafi dorobić menu "podfrakcji" do frakcji? Chodzi mi o to: mam frakcje amerykanie, następnie pod frakcje zolnierze, marines etc., a następnie klasy np. komandos

Obrazowo

Frakcja->podfrakcja->klasa

Nie umiem wytłumaczyć prościej. Naprawdę będę wdzięczny za pomoc. Może ktoś chociaż będzie potrafił naprowadzić mnie na trop. Z góry dzięki.


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.10.2013 16:04

Musisz zrobic kolejne menu w handlerze
  • +
  • -
  • 0

#3 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 10.10.2013 18:47

@up

Wiem do tego doszedłem samodzielnie, ale po dodaniu frakcji za bardzo się zagmatwało i teraz musze przypisać podfrakcje frakcji, a tego nie potrafię wykonać.


  • +
  • -
  • 0

#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 13.10.2013 13:00

podaj sma tego co na razie zrobiłeś to coś się pomyśli :)


  • +
  • -
  • 0

#5 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.10.2013 16:27

Robiłem sposobem Cypisa, więc edytowałem tak jak w tutorialu http://amxx.pl/topic...osoby/?p=209383

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{

    if(params != 7)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)

        return -1;

    

    pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

    

    get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);

    get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

    

    bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);

    zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);

    kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);

    inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);

    wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);

    for(new i=0;i<klasid;i++){

        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){

            frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];

        }

    }

    return ilosc_klas;

}

public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
            menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
        }
    }
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
    
    new klasa[50],szTmp[5];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(equali(data,frakcja_klas[i])){
            WczytajDane(id, i);
            format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
            num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
            menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
        }
    }
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu2);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }     
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    item = str_to_num(data);
    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    
    if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
    else
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
    for(new i = from - 1;i>=1;i--){
        if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
            return true;
        }
    }
    return false;
}

 

I to są na razie zwykłe frakcje.


Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 14.10.2013 16:30

  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 26.10.2013 09:45

Musisz utworzyc jeszcze pliki konfiguracyjne cod_frakcje2 i cod_frakcje3 .
Pierwsze menu bedzie czytalo z cod_frakcje. Jesli wybierzesz np. Amerykanow, niech silnik czyta klasy z cod_frakcje2, a jesli Rosjan - cod_frakcje3. Oczywiscie musisz utworzyc funkcje, ktora bedzie te klasy z configu czytala. Jeslli chcesz wiecej frakcji to analogicznie tworzysz cod_frakcje4 etc.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych