Ale coś mi nie wyszło pomoże ktoś?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Sklep" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new hi,gi,si,ni public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklep","sklepik") register_clcmd("say /shop","sklepik") register_clcmd("say_team /sklep","sklepik") register_clcmd("say_team /shop","sklepik") register_cvar("sv_grawitacja", "6000") register_cvar("sv_hp", "3000") register_cvar("sv_szybkosc", "7000") register_cvar("sv_skok", "9000") hi = get_cvar_num("sv_hp") gi = get_cvar_num("sv_grawitacja") si = get_cvar_num("sv_szybkosc") ni = get_cvar_num("sv_skok") } public sklepik(id) { new menu = menu_create("ySklep:", "menu_shop") menu_additem(menu, "wKup HP", "1", 0) menu_additem(menu, "wKup grawitacje ", "2", 0) menu_additem(menu, "wKup szybkosc", "3", 0) menu_additem(menu, "wKup daleki skok", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_shop(id,menu,item) { new money = cs_get_user_money(id) if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Jestes martwy nie mozesz kupowac") } if (money < hi) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy") } else if (money >= hi) { set_user_health(id, "150") cs_set_user_money(id, money - hi) client_print(id,print_center,"[SKLEP] Kupiles dodatkowe HP za %d",hi) return PLUGIN_CONTINUE } case 2:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Jestes martwy nie mozesz kupowac") } if (money < gi) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy") } else if (money >= gi) { set_user_gravity(id,"550") cs_set_user_money(id, money - gi) client_print(id,print_center,"[SKLEP] Kupiles mniejsza grawitacje za %d na 15 sekund",gi) set_task(15.0, "grawitacja_off", id) return PLUGIN_CONTINUE } case 3:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Jestes martwy nie mozesz kupowac") } if (money < si) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy") } else if (money >= s) { set_user_maxspeed(id,"1.0") cs_set_user_money(id, money - si) client_print(id,print_center,"[SKLEP] Kupiles umiejetnosc szybszego biegania za %d na 15 sekund",si) set_task(15.0, "szybkosc_off", id) return PLUGIN_CONTINUE } case 4:{ if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Jestes martwy nie mozesz kupowac") } if (money < ni) { client_print(id,print_center,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy") } else if (money >= ni) { g_PlayerHasJump[id] = 1 give_item(id,"item_longjump") cs_set_user_money(id, money - ni) client_print(id,print_center,"[SKLEP] Kupiles daleki skok za %d",ni) return PLUGIN_CONTINUE } } public szybkosc_off(id) { if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_maxspeed(id,"0.0") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } public grawitacja_off(id) { if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_gravity(id,"800") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED }