Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] klasa admirał i mocmedyka, bfg crashują serwer

CoD Nowy

Najlepsza odpowiedź Vasto_Lorde, 03.10.2013 16:30

Moc medyka:

public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)
 
if(!is_user_connected(vid)) // Trzeba sprawdzić, czy klient jest połączony
return;
 
reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false
 
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}

 

Admirał:

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
 
if(!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim)) // Tutaj 2 razy sprawdzało, czy killer podłączony
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.10.2013 23:13

Witam,

Mam problem z klasą admirał oraz perkami: BFG  oraz moc medyka. Często generują error logi i któryś z nich crashuje serwer. Proszę o pomoc...

error logi:

 

L 10/02/2013 - 11:52:07: [FAKEMETA] Invalid entity
L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_mocmedyka.amxx")
L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX]    [0] codperk_mocmedyka.sma::DeathMsg (line 140)

L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_admiral.amxx")
L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/02/2013 - 11:52:07: [AMXX]    [0] codclass_admiral.sma::DeathMsg (line 70)
L 10/02/2013 - 11:53:11: [FAKEMETA] Invalid entity

L 10/02/2013 - 14:18:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_bfg10000.amxx")
L 10/02/2013 - 14:18:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_take_weapon")
L 10/02/2013 - 14:18:52: [AMXX]    [0] codperk_bfg10000.sma::cod_perk_disabled (line 74)

 

Załączony plik  codperk_bfg10000.sma   9,13 KB  13 Ilość pobrań
  codperk_bfg10000.amxx

Załączony plik  codperk_mocmedyka.sma   12,82 KB  12 Ilość pobrań
  codperk_mocmedyka.amxx

Załączony plik  codclass_admiral.sma   2,6 KB  17 Ilość pobrań
  codclass_admiral.amxx

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2013 11:47

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy z pluginami

do

ModyCall of Duty ModProblemy

#3 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 03.10.2013 12:06

Spróbuj ten perk BFG:

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 freetu

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 03.10.2013 13:02

Dzięki, tak się właśnie zastanawiałem czy tam mają być średniki czy nie... Wgrałem i będę sprawdzał czy nadal ten błąd jest generowany

Byłbym wdzięczny gdybyś też spróbował z pozostałymi błędami zawalczyć :P


Użytkownik freetu edytował ten post 03.10.2013 13:02

  • +
  • -
  • 0

#5 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 03.10.2013 16:30   Najlepsza odpowiedź

Moc medyka:

public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)
 
if(!is_user_connected(vid)) // Trzeba sprawdzić, czy klient jest połączony
return;
 
reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false
 
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
}

 

Admirał:

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
 
if(!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim)) // Tutaj 2 razy sprawdzało, czy killer podłączony
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#6 freetu

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 03.10.2013 20:50

w obu pluginach mam podmienić całe te publici DeathMsg tak?


Użytkownik freetu edytował ten post 03.10.2013 21:14

  • +
  • -
  • 0

#7 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.10.2013 06:40

Tak, co do perku to nie tyle ile średniki były przyczyną lecz nie potrzebnie chciałeś aby ColorChat pobierał wartość zmiennej nazwa, której w ogolę nie zaimplementowałeś do odtwarzania w chatcie :)


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 04.10.2013 06:42

  • +
  • -
  • 1

#8 freetu

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:505
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 04.10.2013 20:03

dzięki pomogło. Jak na razie nie mam error logów od tych pluginów :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych