Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasami errory.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 16:20

Siema, mam problem na serwerze mianowicie taki iż gdy wchodzę na daną klase premium to nie ma tego co jest w niej dodane klasy są poprawnie zrobione nie mają błędu a w logach mam błędy.

L 09/19/2013 - 23:37:22: Start of error session.
L 09/19/2013 - 23:37:22: Info (map "cs_italy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130919.log")
L 09/19/2013 - 23:37:22: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 09/19/2013 - 23:37:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_shooter.amxx")

Sma klasy Premium Shooter

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shooter";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

      RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;

                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;

                if(damagebits & DMG_BULLET)
                {
                                new weapon = get_user_weapon(idattacker);

                                if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
                                                cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);

                }

                return HAM_IGNORED;
}


#2 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 16:22

Zamień:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Na:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");

Albo:

public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)

Na:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)

Obojętne, które sobie zmienisz. Ważne, żeby to z plugin_init zgadzało się z public'iem.

 


Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 02.10.2013 16:24

  • +
  • -
  • 1

#3 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 17:03

nie pomogło ;/



#4 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.10.2013 17:14

Wpisz przy klasie codclass_shooter.amxx debug 

 

I podaj logi potem :) 



#5 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 17:16

Też nic nie działa :-)



#6 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 17:26

nie pomogło ;/

 

Co miało "nie pomóc?"

Napisałeś temat z prośbą o usunięcie errorów więc otrzymałeś pomoc w tym zakresie


  • +
  • -
  • 0

#7 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 17:27

Nom, ale i tak nadal są błędy.

L 09/19/2013 - 23:37:22: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 09/19/2013 - 23:37:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_shooter.amxx")
L 09/19/2013 - 23:37:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 09/19/2013 - 23:37:22: [AMXX]    [0] codclass_shooter_1761619.sma::plugin_init (line 33)
L 09/19/2013 - 23:37:22: Function "Death" was not found

Użytkownik Play1284 edytował ten post 02.10.2013 17:28


#8 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 17:31

Te błędy dotyczą czegoś innego.

Wpisz debug po nazwie pluginu w plugins.ini, resnij mapę i wtedy zapodaj nowe logi.


  • +
  • -
  • 0

#9 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 17:34

Te błędy dotyczą czegoś innego.

Wpisz debug po nazwie pluginu w plugins.ini, resnij mapę i wtedy zapodaj nowe logi.

 

Już to zrobiłem, nie pomogło.

 

Dokładne error logi

L 10/02/2013 - 18:16:30: Could not find function "message"
L 10/02/2013 - 18:16:30: [AMXX] Run time error 19 (plugin "antyreklama.amxx") - debug not enabled!
L 10/02/2013 - 18:16:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/02/2013 - 18:16:30: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 10/02/2013 - 18:16:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Shooter.amxx")
L 10/02/2013 - 18:16:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/02/2013 - 18:16:30: [AMXX]    [0] codclass_shooter_1776914.sma::plugin_init (line 33)
L 10/02/2013 - 18:17:31: Player 12 is not ingame
L 10/02/2013 - 18:17:31: [AMXX] Run time error 10 (plugin "wybor_interpu.amxx") (native "player_menu_info") - debug not enabled!
L 10/02/2013 - 18:17:31: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/02/2013 - 18:17:43: Player 2 is not ingame
L 10/02/2013 - 18:17:43: [AMXX] Run time error 10 (plugin "wybor_interpu.amxx") (native "player_menu_info") - debug not enabled!
L 10/02/2013 - 18:17:43: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/02/2013 - 18:37:34: Start of error session.
L 10/02/2013 - 18:37:34: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20131002.log")
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_bfg10000.amxx")
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_lipton.amxx")
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_oczy.amxx")
L 10/02/2013 - 18:37:34: Could not find function "message"
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Run time error 19 (plugin "antyreklama.amxx") - debug not enabled!
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/02/2013 - 18:37:34: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Shooter.amxx")
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/02/2013 - 18:37:34: [AMXX]    [0] codclass_shooter_1776914.sma::plugin_init (line 33)

Użytkownik Play1284 edytował ten post 02.10.2013 17:45


#10 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 17:53

Łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shooter";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);

    }

    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#11 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 18:07

 

Łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shooter";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);

    }

    return HAM_IGNORED;
}

 

Niestety nadal ten sam problem ;/



#12 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 18:27

Przekompilowałeś chociaż?

 

Wyłącz serwer, wgraj aktualny plik, usuń wszystkie error logi, uruchom serwer

I wtedy spr


  • +
  • -
  • 0

#13 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 18:45

Przekompilowałeś chociaż?

 

Wyłącz serwer, wgraj aktualny plik, usuń wszystkie error logi, uruchom serwer

I wtedy spr

Kompiluje.

 

Tak zrobiłem i nadl nic ;/

 

tu masz error logi.

L 10/02/2013 - 19:33:54: Start of error session.
L 10/02/2013 - 19:33:54: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20131002.log")
L 10/02/2013 - 19:33:54: Could not find function "message"
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "antyreklama.amxx")
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX] Run time error 19: function not found 
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX]    [0] antyreklama_1762112.sma::plugin_init (line 24)
L 10/02/2013 - 19:33:54: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Shooter.amxx")
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/02/2013 - 19:33:54: [AMXX]    [0] codclass_shooter_1776914.sma::plugin_init (line 33)

 



#14 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.10.2013 18:53

Zobacz na próbę tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shooter";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

    
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);

    }

    return HAM_IGNORED;
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}



  • +
  • -
  • 0

#15 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 19:01

Nie da się skompilować.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_shooter.sma(49) : warning 217: loose indentation
codclass_shooter.sma(50) : warning 217: loose indentation
codclass_shooter.sma(60) : warning 217: loose indentation
codclass_shooter.sma(61) : warning 217: loose indentation
codclass_shooter.sma(131) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Could not locate output file codclass_shooter.amxx (compile failed).



#16 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.10.2013 19:04

L 10/02/2013 - 19:33:54: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found. 

Zaktualizuj amxx'a wraz z modułami.


Użytkownik Niide edytował ten post 02.10.2013 19:04

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#17 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.10.2013 19:05

Błąd wcięć ! 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium] Shooter";
new const opis[]    = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;

    if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;

    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);

    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);

    }

    return HAM_IGNORED;
}

Poprawiłem zobacz teraz :) 



#18 Play1284

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.10.2013 19:10

L 10/02/2013 - 19:33:54: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found. 

Zaktualizuj amxx'a wraz z modułami.

 

 

możesz podesłać linka jak to zrobić ;d ? Mam nadzieje że nie bd musiał na nowo robic serwera ;d

 



#19 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.10.2013 19:13

sprawdz czy w pliku modules.ini masz usunięty ; przed hamsandwich

 

modules.ini znajdziesz /cstrike/addons/amxmodx/configs



#20 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.10.2013 19:17

http://amxx.pl/topic...-linux-windows/

 

Wrzucasz to na serwer, potem w modules.ini usuwasz ";" sprzed modułów, dopisujesz pluginy do plugins.ini i cvary do amxx.cfg i powinno działać. Jeżeli masz serwer na linuxie to pobierz paczkę pod linuxa, a jak serwer stoi na windowsie to pobierasz paczkę windows.

 

Jak to nie pomoże to dopisz do komend startowych serwera (w panelu) "-autoupdate" i zrestartuj serwer. Serwer sam zaktualizuje pliki. Po wykonaniu tej czynności będziesz mógł usunąć komendę z komend startowych.


Użytkownik Niide edytował ten post 02.10.2013 19:18

  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych