Siema, mam problem na serwerze mianowicie taki iż gdy wchodzę na daną klase premium to nie ma tego co jest w niej dodane klasy są poprawnie zrobione nie mają błędu a w logach mam błędy.
L 09/19/2013 - 23:37:22: Start of error session. L 09/19/2013 - 23:37:22: Info (map "cs_italy") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130919.log") L 09/19/2013 - 23:37:22: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found. L 09/19/2013 - 23:37:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_shooter.amxx")
Sma klasy Premium Shooter
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Premium] Shooter"; new const opis[] = "1/1 z awp, 3 podskoki w powietrzu grawitacja 500 gdy kuca jego widocznosc spada do 50"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 15; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[[Premium] shooter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }