Witam. Mam jedno pytanie. Chcę, aby w jednej rundzie zamiast np wbicia 5 zabić w tym 2 HS chce aby to było np. 3 zabicia 1 HS. W jakim pliku to jest? Chodzi mi o ilość killi na runde, to jak to będzie wyświetlane w pomocy, że musisz wbić 3 kille i 1 HS to już sobie ustawie. Chcę po prostu zmniejszyć tą liczbę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 25.09.2013 13:06
#3
Napisano 25.09.2013 22:48
Witam. Mam jedno pytanie. Chcę, aby w jednej rundzie zamiast np wbicia 5 zabić w tym 2 HS chce aby to było np. 3 zabicia 1 HS. W jakim pliku to jest? Chodzi mi o ilość killi na runde, to jak to będzie wyświetlane w pomocy, że musisz wbić 3 kille i 1 HS to już sobie ustawie. Chcę po prostu zmniejszyć tą liczbę.
Za sprawdzanie czy wykonałeś zadanie do zdobycia określonej odznaki odpowiada plik: check.inl
Podejrzewam, że chodzi Ci o odznakę Expert w walce bronią szturmową.
W takim razie otwierasz check.inl [nawet zwykłym notatnikiem]
Szukasz:
case LEVEL_VETERAN: { if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>2) && (totalkills[id]>1999)) { g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]=LEVEL_EXPERT; //Expert Assault Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_ASSAULT][LEVEL_EXPERT]); badgegained=true; } }
I zmieniasz ten warunek:
if ((roundkills[0]>4) && (roundkills[2]>2) && (totalkills[id]>1999))
Jeśli ma być np 3 zabicia i 1 HS to ma to wyglądać tak:
if ((roundkills[0]>2) && (roundkills[0]>0) && (totalkills[id]>1999))
Nie jestem pewien czy poprawnie zapisałem, bo te warunki są nieciekawie zrobione, ale powinno działać.
Po tej zmianie zapisujesz ten plik i ponownie kompilujesz swój BF2.
#4
Napisano 26.09.2013 14:00
Sory, że takie pytanie jeszcze zadam. Nie jestem zbyt wtajemniczony w to, ale mówisz o kompilowaniu BF2. Mógłbys jeszcze wyjaśnić o co w tym chodzi?
#6
Napisano 26.09.2013 17:58
czyli przy każdej edycji jakiegokolwiek pliku takiego jak ten, musze cały bf2 mod kompilować?
#7
Napisano 26.09.2013 18:06
Tak.
W kodzie BF2 jest coś takiego:
#include "bf2/const.inl" #include "bf2/effect.inl" #include "bf2/cmds.inl" #include "bf2/events.inl" #include "bf2/save.inl" #include "bf2/forwards.inl" #include "bf2/check.inl" #include "bf2/badgepowers.inl" #include "bf2/menu.inl" #include "bf2/hud.inl" #include "bf2/othermods.inl" #include "bf2/csx.inl" #include "bf2/ham.inl" #if defined SQL #include "bf2/sql.inl"
To się odwołuje do danych plików skąd bierze różne informacje.
Po edycji wcześniej wspomnianego pliku musisz go zapisać i następnie skompilować (lokalnie) swój BF2, aby na nowo pobrał aktualne zmiany z pliku .inl
#8
Napisano 27.09.2013 15:11
Czyli który plik dokładnie mam kompilować? nie rozumiem tego
Mógłbyś mi ten kod dać, aby dla każdej odznaki z broni trzebabylo zabić moją daną ilość osób w jednej rundzie?
ja bym chciał coś takiego:
Podstawowy: 2 zabicia w jednej rundzie.
Weteran: 2 zabicia z czego minimum 1 HS w jednej rundzie.
Expert: 3 zabicia z czego minimum 1 HS w jednej rundzie.
Profesjonalista: 3 zabicia z czego minimum 2 HS w jednej rundzie.
Chodzi mi o to dla każdej odznaki, oprócz noża dgl, granata itd.
Użytkownik Deminer84 edytował ten post 27.09.2013 15:12
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Szukam ekipy do serweraNapisany przez DejV2212, 21.01.2024 |
|
||||
lista top 15 nie jest po kolei według fragówlista top 15 nie jest po kolei według fragów Napisany przez Gemowiec, 14.12.2023 |
|
||||
CS 1.6 Szukam plugin dający nóż dla każdego po zabiciu wszystkich graczyNapisany przez Moncler, 16.11.2023 |
|
||||
|
edit csstatsx_sqlNapisany przez kooomax, 14.07.2023 |
|
|||
Szukam magika od paintballmodaNapisany przez TotalQ, 03.07.2023 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych