Klasa: GRANADIER
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: Wszystkie Granaty, Deagle, P90
OPIS: Granadier ma szans na natychmiastowe zabicie z HE oraz jest wyposażony w autodestrukcję [KLAWISZ: E], która natychmiast zabija wszystkich wrógów ustawionych wokół.(1/2 z Granata)
Klasa: KUCACZ
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: M4, USP
OPIS: Podczas Kucania Spada mu Niewidzialnosc do 25
Klasa: UMARŁY
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie: GAIL, Deagle
OPIS: Umarły posiada dwa duchy (coś w stylu rakiety, wolniej leci). Duchy zadają obrażenia, które rosną wraz z inteligencją.
Klasa: SZPIEG
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Elite, TMP
OPIS: ma podwójny skok wieksze dmg z noza(+inta)+niewidzialny z nozem(22)
Klasa: LEGIONISTA
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Scout, Deagle
OPIS: Legionista posiada 2 rakiety oraz 1/4 szans na natychmiastowe zabicie ze Scouta.
Klasa: POWSTANIEC
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: Famas, Deagle.
OPIS: 1 Rakietka, Podwojny skok,Spada Niewidzialnosc do 32
Klasa: SKOCZEK
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 100
Bronie: USP, M4A1
OPIS: Skoczek posiada Auto BH. Jest to klasa, która na samym początku ma największą ilość życia (aż 200)
z góy dzięki
Użytkownik Ziemniak9992 edytował ten post 23.09.2013 16:07