Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę Fantom i 10 innychProszę o klasy

klasa klasy fantom

Najlepsza odpowiedź Papryk :3 , 21.09.2013 20:39

Mógłbyś jeszcze zrobić Rushera bo nie wiem jak zrobic plik .amxx i 3 nowe :

- Turbodymomen : Z : 0 , K : 20 , I : 10 , W : 40 | Bronie : Krowa | 5 skoków 

- Granatnik : Z : 20 , K : 20 , I : 0 , W : 0 | Bronie : FiveSeven , HE co 5 sekund | 1/5 na zabicie z granata

- Szpieg : Z : 5 , K : 5 , I : 10 , W : 20 | Bronie : mp5 , Glock | Strój wroga 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Papryk :3

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.09.2013 19:51

Proszę o nast. klasy (Premki na flage t)

- [PREMIUM] Fantom : Zdrowie :30, Kondycja : 10 , Inta : 10 , Wytrzymałość :0 | Bronie : SG552 Commando,Deagle, 2x Flash, 1x Dymny | 80 widzialności na kucaku z nożem , 1 Apteczka,  3 skoki .

-[PREMIUM] Król strzelców : Z : 30 , K : 5 , I : 10 , W :5 | Bronie : m4a1 , FiveSeven , 1xFlash , 1x Dymny | Brak rozrzutu 

-[PREMIUM] Assasin : Z : 80 , K : 100 , I : 0 , W : 0 | Bronie : brak | 1/1 z noża \prawym/

- Wsparcie ogniowe : Z : 10 , K : 10 , I : 0 , W: 10 | Bronie : mp5 , Dualki | 2 rakietki 

- Strzelec Wyborowy : Z :20 ,K : -5, I : 0 , W :10 | Bronie : m4a1 , ak47 , Deagle | 1 apteczka 

- Snajper : Z : 25 , K : 30 , I :0 , W : 0 | Bronie : AWP , Scout , Deagle | 1/2 ze Scouta
- Ninja : Z : 10 , K : 50 , I : 0 , W : 0 | Bronie : Deagle | 1/2 z noża \prawym/

- Desperado : Z : 10 , K , 25 , I : 10 , W: 5 | Bronie : Dualki | Bezlik ammo

- Medyk : Z : 20 , K : 5 , I : 5 , W : 20 | Bronie : P90 , FiveSeven | 5 apteczek

- Kung Fu Panda : Z : 70 : K : -30 , I : 0 , W : 50 | M3 , Glock | 1 Mina

- Rusher : Z : 0 , K : 10 , I : 10 , W : 10 : | M3 , XM 1014 | 1 Dynamit


-------------ZAPRASZAM NA SERWEROWNIE ---------------

-------------------RZEŹNIA PODKARPACIE !----------------------

 

b_350_20_000000_14574F_FFFFFF_EEE2E2.png  ----> [RANGI]

 

b_350_20_000000_0C3C2E_FFFFFF_000000.png----> [CODMOD]


#2 Erakles

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Winnica
Offline

Napisano 20.09.2013 19:57

Polowe zrobisz sam tutaj    http://amxx.pl/generator-klas/


  • +
  • -
  • 0

#3 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 20.09.2013 20:11

Krol strzelcow i snajper , bedzie reszta

Załączone pliki


Użytkownik CraZzy edytował ten post 20.09.2013 20:28

  • +
  • -
  • 1

#4 Papryk :3

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2013 08:32

Zapomniałem dodać o module odrzutowym do Kung Fu Pandy . 


-------------ZAPRASZAM NA SERWEROWNIE ---------------

-------------------RZEŹNIA PODKARPACIE !----------------------

 

b_350_20_000000_14574F_FFFFFF_EEE2E2.png  ----> [RANGI]

 

b_350_20_000000_0C3C2E_FFFFFF_000000.png----> [CODMOD]


#5 Madzikxx

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 21.09.2013 12:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Rusher";
new const opis[]    = "M3 , XM 1014 | 1 Dynamit";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
 
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{
 
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{               
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
 
 
public NowaRunda_Dynamit()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}
 


Użytkownik Madzikxx edytował ten post 21.09.2013 12:57

  • +
  • -
  • 0

#6 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 21.09.2013 15:50

reszta , dodalem do kung fu pandy modul odrzutowy

Załączone pliki


Użytkownik CraZzy edytował ten post 21.09.2013 15:50

  • +
  • -
  • 0

#7 Papryk :3

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2013 20:39   Najlepsza odpowiedź

Mógłbyś jeszcze zrobić Rushera bo nie wiem jak zrobic plik .amxx i 3 nowe :

- Turbodymomen : Z : 0 , K : 20 , I : 10 , W : 40 | Bronie : Krowa | 5 skoków 

- Granatnik : Z : 20 , K : 20 , I : 0 , W : 0 | Bronie : FiveSeven , HE co 5 sekund | 1/5 na zabicie z granata

- Szpieg : Z : 5 , K : 5 , I : 10 , W : 20 | Bronie : mp5 , Glock | Strój wroga 

 


-------------ZAPRASZAM NA SERWEROWNIE ---------------

-------------------RZEŹNIA PODKARPACIE !----------------------

 

b_350_20_000000_14574F_FFFFFF_EEE2E2.png  ----> [RANGI]

 

b_350_20_000000_0C3C2E_FFFFFF_000000.png----> [CODMOD]






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, klasy, fantom

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych