Kod
alias "rune_check" "rune_top" alias "rune_top" "dota_camera_setpos -2273.898682 1232.745483 982.072876; alias rune_check rune_bottom;" alias "rune_bottom" "dota_camera_setpos 3035.773438 -2972.680176 966.072937; alias rune_check rune_back;" alias "rune_back" "+dota_camera_follow; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow; alias rune_check rune_top;"
Instalacja
- Tworzymy plik autoexec.cfg w katalogu dota/cfg, jeśli nie istnieje.
- Do pliku autoexec.cfg dodajemy linijkę:
bind "KEY" "rune_check" // rune
gdzie KEY to identyfikator klawisza, na który ma zostać zbindowane sprawdzanie runy, np.:bind "h" "rune_check" // rune
- Po rozpoczęciu się meczu, wpisujemy w konsolę:
exec autoexec.cfg
Aby konsola była w grze aktywna, wystarczy:- Uruchomić grę z parametrem -console
co dodatkowo otworzy konsolę przy starcie gry ALBO - Dopisać do naszego pliku autoexec.cfg linijkę:
con_enable 1 // console enabled
zarazem:- uruchamiając grę z parametrem -eutoexec, co nie otwiera konsoli przy starcie gry, ale jest
nadpisywane ustawieniami z regenerowanego pliku config.cfg ładowanego z chmury steam ALBO - dopisując do pliku config.cfg linijkę:
exec autoexec.cfg
przy czym DotA nie może posiadać uprawnień do nadpisywania pliku config.cfg, plik musi być tylko do odczytu.
- uruchamiając grę z parametrem -eutoexec, co nie otwiera konsoli przy starcie gry, ale jest
- Uruchomić grę z parametrem -console
Odinstalowanie
Usuwamy linijkę z pliku autoexec.cfg dodaną przy instalacji i wpisujemy w konsolę:
exec autoexec.cfg
Opis
Pierwsze kliknięcie zbindowanego klawisza, ustawi nam kamerę na górnej runie.
Drugie kliknięcie zbindowanego klawisza ustawi nam kamerę na dolnej runie.
Trzecie kliknięcie ustawi nam kamerę na bohaterze, zaznaczając go.
Typowe zastosowanie
Klik, szybkie spojrzenie na teren wokół górnej runy.
Klik, szybkie spojrzenie na teren wokół dolnej runy.
Klik, szybkie spojrzenie na teren wokół nas.
Informacje
Autor: Benio
Licencja: CC BY