Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z menu_destroy


Najlepsza odpowiedź d0naciak, 12.09.2013 15:17

Nie, menu po prostu "schowa się".

@up możesz zwrócić nawet 333 749, to nie ma tak dużego znaczenia w tym przykładzie.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.09.2013 13:59

Witam. Mam taki problem z tym pluginem. Otóż to menu działa poprawnie ale wywala taki błąd

L 09/11/2013 - 12:43:33: Invalid menu id 2(1)
L 09/11/2013 - 12:43:33: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vote_only_hs.amxx") (native "menu_destroy") - debug not enabled!
L 09/11/2013 - 12:43:33: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Nie wiem co jest przyczyną ale już kombinuje z 3 dni z tym i nie wiem.

public start_vote(id) 
{     
	new menu = menu_create("Only HS:", "start_vote_handler") 
	menu_additem(menu, "Tak", "1", 0) 
	menu_additem(menu, "Nie", "2", 0) 
	
	menu_addblank(menu, 0) 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
	
	new players[32], inum 
	get_players(players, inum, "ch") 
	
	for(new i = 0; i < inum; i++) 
		menu_display(players[i], menu, 0) 
	
	set_task(12.0, "finish_vote") 
	
	wyborow[1] = wyborow[2] 
	
	return 1 
} 

public start_vote_handler(id, menu, item)
{ 
	if (item == MENU_EXIT) 
	{ 
		menu_cancel(id) 
		return PLUGIN_HANDLED 
	} 
	
	new data[6], name[32] 
	new access, callback 
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
	
	new key = str_to_num(data) 
	get_user_name(id, name, 31) 
	
	switch (key)  
	{ 
		case 1:  
			ColorChat(0, GREEN, "^x01[Only HS]: ^x04%s ^x03zaglosowal na ^x04tak.", name);
			
		case 2: 
			ColorChat(0, GREEN, "^x01[Only HS]: ^x04%s ^x03zaglosowal na ^x04nie.", name);
	} 
	
	++wyborow[key] 
	
	menu_destroy(id) 
	return PLUGIN_HANDLED 
} 


  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2013 14:10

Robisz jedno menu dla wszystkich graczy, a potem usuwasz je przy wyborze jednego gracza. Wiesz już co robisz źle?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.09.2013 14:54

czyli usunac jak wszyscy gracze wybiora?

albo

usunac tylko dla pojedynczego gracza ktory wybral i wtefy schowac menu


  • +
  • -
  • 0

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.09.2013 16:19

Nie ma chyba potrzeby niszczyć menu przez menu_destroy, ponadto robisz to wykorzystując id gracza, a tam powinno bić id menu.

Najlepiej wywal menu_destroy


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.09.2013 15:01

Jak wywale to menu bedzie ciegle sie pokazywalo?


  • +
  • -
  • 0

#6 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 12.09.2013 15:10

Nie.

return PLUGIN_HANDLED;

Da ci ten sam efekt , bo "skończy" pracę pluginu :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.09.2013 15:17   Najlepsza odpowiedź

Nie, menu po prostu "schowa się".

@up możesz zwrócić nawet 333 749, to nie ma tak dużego znaczenia w tym przykładzie.


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.09.2013 12:38

czyli zamiast destroy dac return PLUGIN_HANDLED?

 

A tak wogóle to gdzie moge znalezc info o np.

FMRES_IGNORED

PLUGIN_CONTINUE

HAM_IGNORED

?


  • +
  • -
  • 0

#9 Przyjmij wiadro

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 14.09.2013 13:04

tak masz to podmienic.

info znajdziesz na www.amxx.pl/dokumentacja


Jesli napisalem temat w nieodpowiednim dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego. :)
Jezeli napisalem temat z prosba o pomoc z pluginem to proszę o wytlumaczenie co zle zrobilem a nie "oddanie" mi gotowca.

#10 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 14.09.2013 13:17

Zajrzyj do działu z tutkami. W którymś z podstawowych tutoriali było to opisane dokładnie ;)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych