Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Zwinny zolnierz zablokowanie statystyki HP wprowadza w błądklasa wprowadza w błąd

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 09.09.2013 20:19

Witam mam problem z klasą Zwinny zolnierz otóż klasa ma ustawione max 1 hp ale jeśli ładuje po nabicu lvl w zdrowie to hp w wbudowanym hudzie csa rośnie a klasa ma  dalej 1 hp 

np. mam 51 lvl dam wszystko w zdrowie i w hudzie cs'a pisze ze mam 100 ale jeśli ktoś zada mi 1 dmg to dedam

SS

Załączone pliki


Użytkownik Polak Potrafi edytował ten post 09.09.2013 20:20

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.09.2013 13:41

Daj sma klasy lub pokaż jak blokujesz statę.


  • +
  • -
  • 0

#3 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 10.09.2013 13:59

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";

new const opis[] = "Niewidoczny, 1hp, 3 HE";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 28;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Health", "Health", "be");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");



}

public cod_class_enabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);

ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

ma_klase[id] = false;

}

public Health(id){

                if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])

                {

                                set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp

                }

}

public ResetHUD(id)

                set_task(0.1, "ResetHUDx", id);

        

public ResetHUDx(id)

{

                if(!is_user_connected(id)) return;

        

                if(!ma_klase[id]) return;

        

                cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3);

}

public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!ma_klase[id])

  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

{

  moze_skoczyc[id] = false;

  new Float:velocity[3];

  pev(id, pev_velocity, velocity);

  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

  set_pev(id, pev_velocity, velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

  moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.09.2013 19:59

set_user_health(id, 1); 

Dodaj to na koniec do cod_class_enabled oraz ResetHUDx


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych