Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Co zrobić, żeby na serwerze dm gracze mogli mieć tylko awp.


Najlepsza odpowiedź d0naciak, 14.09.2013 21:26

#include <amxmodx>
#include <csdm>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem");
}

public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt)
{
    if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP)
        return HAM_SUPERCEDE;
    
    return HAM_IGNORED;
}

public csdm_PostSpawn(id, bool:bFake)
{
    if(bFake || !is_user_alive(id))
        return CSDM_DROP_CONTINUE;
    
    csdm_give_item(id, "weapon_awp");
    
    return CSDM_DROP_CONTINUE;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shiroko

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 08.09.2013 22:19

Witam

Co muszę zrobić, żeby na serwerze DM gracze mogli mieć tylko AWP??

Proszę o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam, Shiroko


  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.09.2013 18:39

Jaki masz plugin do DM?


  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.09.2013 18:53

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem");
}

public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt)
{
    if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP)
        return HAM_SUPERCEDE;
    
    return HAM_IGNORED;
}

:?:


  • +
  • -
  • 1

#4 Shiroko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 09.09.2013 19:44

I to będzie każdemu na początku rundy automatycznie dodawało to awp??


  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.09.2013 20:44

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn_Post", 1);
}

public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt)
{
    if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP)
        return HAM_SUPERCEDE;
    
    return HAM_IGNORED;
}

public fw_Spawn_Post(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return HAM_IGNORED;
    
    give_item(id, "weapon_awp");
    
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

#6 Shiroko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 09.09.2013 21:09

A są do tego jakieś cvary??


  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.09.2013 21:11

Nie, wymagane moduły to: fun, fakemeta, hamsandwich, cstrike


  • +
  • -
  • 0

#8 Shiroko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 09.09.2013 21:42

Mam wszystko i nie działa ;/


  • +
  • -
  • 0

#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.09.2013 14:21

Korzystasz z CSDM?


  • +
  • -
  • 0

#10 Shiroko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 10.09.2013 14:26

Tak, z wersji 2.1.2

 


  • +
  • -
  • 0

#11 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.09.2013 21:26   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <csdm>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem");
}

public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt)
{
    if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP)
        return HAM_SUPERCEDE;
    
    return HAM_IGNORED;
}

public csdm_PostSpawn(id, bool:bFake)
{
    if(bFake || !is_user_alive(id))
        return CSDM_DROP_CONTINUE;
    
    csdm_give_item(id, "weapon_awp");
    
    return CSDM_DROP_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych