Witam
Co muszę zrobić, żeby na serwerze DM gracze mogli mieć tylko AWP??
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam, Shiroko
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź d0naciak , 14.09.2013 21:26
#include <amxmodx> #include <csdm> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem"); } public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt) { if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt)) return HAM_IGNORED; if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; } public csdm_PostSpawn(id, bool:bFake) { if(bFake || !is_user_alive(id)) return CSDM_DROP_CONTINUE; csdm_give_item(id, "weapon_awp"); return CSDM_DROP_CONTINUE; }Przejdź do postu
Napisano 08.09.2013 22:19
Witam
Co muszę zrobić, żeby na serwerze DM gracze mogli mieć tylko AWP??
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam, Shiroko
Napisano 09.09.2013 18:39
Jaki masz plugin do DM?
Napisano 09.09.2013 18:53
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem"); } public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt) { if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt)) return HAM_IGNORED; if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
Napisano 09.09.2013 19:44
I to będzie każdemu na początku rundy automatycznie dodawało to awp??
Napisano 09.09.2013 20:44
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn_Post", 1); } public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt) { if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt)) return HAM_IGNORED; if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; } public fw_Spawn_Post(id) { if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; give_item(id, "weapon_awp"); return HAM_IGNORED; }
Napisano 09.09.2013 21:09
A są do tego jakieś cvary??
Napisano 09.09.2013 21:11
Nie, wymagane moduły to: fun, fakemeta, hamsandwich, cstrike
Napisano 09.09.2013 21:42
Mam wszystko i nie działa ;/
Napisano 10.09.2013 14:26
Tak, z wersji 2.1.2
Napisano 14.09.2013 21:26 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <csdm> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP!", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fw_AddPlayerItem"); } public fw_AddPlayerItem(id, iWeaponEnt) { if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(iWeaponEnt)) return HAM_IGNORED; if(cs_get_weapon_id(iWeaponEnt) == CSW_AWP) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; } public csdm_PostSpawn(id, bool:bFake) { if(bFake || !is_user_alive(id)) return CSDM_DROP_CONTINUE; csdm_give_item(id, "weapon_awp"); return CSDM_DROP_CONTINUE; }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych