Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trail


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 08.09.2013 01:11

Witam, mam tutaj kod śladu łowcy z diablomoda, linia nie jest prosta tylko idzie zygzakiem, o ile się orientuję write_byte(40) // noise za to odpowiada, moje pytanie jak dodać tą cechę do mojego traila. Pozdrawiam
 
message_begin(MSG_ONE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)
write_byte(0)
write_coord(start[0]) // starting pos
write_coord(start[1])
write_coord(start[2])
write_coord(end[0]) // ending pos
write_coord(end[1])
write_coord(end[2])
write_short(sprite_line) // sprite index
write_byte(1) // starting frame
write_byte(5) // frame rate
write_byte(100) // life
write_byte(10) // line width
write_byte(40) // noise
write_byte(000) // RED
write_byte(255) // GREEN
write_byte(000) // BLUE 
write_byte(80) // brightness
write_byte(5) // scroll speed
message_end()
 
mój kod
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)     // TE_BEAMFOLLOW ( msg #22) create a line of decaying beam segments until entity stops moving
 
write_byte(22)                // msg id
write_short(ePlasmaBalltt)                // short (entity:attachment to follow)
write_short(gTrailModel)         // short (sprite index)
write_byte(25)                // byte (life in 0.1's)
write_byte(7)                // byte (line width in 0.1's)
write_byte(40) // noise
write_byte(255)                // byte (color)
write_byte(70)                // byte (color)
write_byte(40)                // byte (color)
write_byte(255)                // byte (brightness)
message_end()

  • +
  • -
  • 0

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 12.09.2013 14:01

dobra zamknijcie, widzę że nie ma sensu.


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.09.2013 20:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych