Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

tekst w sayu, komenda w konsoli


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sq69i

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 09:00

Witam, mógłby ktoś podrzucić prosty kod który bym mógł przerobić tak aby po wpisaniu odpowiedniej wiadomości w sayu wykonana została dana komenda tak jak po wpisaniu w konsoli?


  • +
  • -
  • 0

#2 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 21.09.2013 11:09

jaka komenda ma sie wykonac?


  • +
  • -
  • 0

#3 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.09.2013 10:28

Przykładowo:

/spec = wpisanie spectate w konsoli


  • +
  • -
  • 0

#4 Mister Silenzo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:BD
Offline

Napisano 09.01.2014 21:25

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Komendy z say w konsoli", "1.0", "Mister Silenzo")
	
	register_clcmd("say /spec", "Spec_"); // Rejestracja komendy w "say"
	register_clcmd("say_team /spec", "Spec_"); // Rejestracja komendy w "say_team"
}

public Spec_(id) { //Funkcja wywoływana po wpisaniu /spec
	if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; // Sprawdzenie czy gracz jest na serwerze (zabezpieczenie) 
	
	console_cmd(id, "spectate"); // Wykonanie komendy w konsoli gracza
	return PLUGIN_CONTINUE; // Bez tego plugin pokaże ostrzeżenie, iż funkcja "Spec_" musi zwracać jakąś wartość :D
}
Coś takiego miałeś na myśli?

Użytkownik Mister Silenzo edytował ten post 09.01.2014 21:28

  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:

Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nakładając hasło na serwer.

Zlecenie Zabójstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdobądź punkty, a następnie wydaj je na dodatki, które pozwolą ci skuteczniej i szybciej wykonywać zlecenia.

#5 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 10.01.2014 00:06

W MIEJSCE XXX wpisujesz nazwe Publica :D ten by wyglądał
public XXXX
 
w
public plugin_init()
dopisujesz DLA
 
Komendy wpisanej w konsoli
register_clcmd("komenda","XXXX") 
 
 
Po wpisaniu w sayu 
register_clcmd("say komenda","XXXX") 
 
 
 
 

Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 10.01.2014 00:07

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#6 Mister Silenzo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:BD
Offline

Napisano 10.01.2014 01:01

FarGosiek, jaki cel masz w tym, żeby opisywać mu komendy konsoli (chodzi mi konkretnie o te wykonywane w konsoli (WIEM, say też jest w konsoli, ale wydaje mi się, że zrozumiesz co mam na myśli)), w momencie gdy on chce komendy z say'a wykonać w konsoli pod inną postacią (komenda wywołuje komendę).
  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:

Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nakładając hasło na serwer.

Zlecenie Zabójstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdobądź punkty, a następnie wydaj je na dodatki, które pozwolą ci skuteczniej i szybciej wykonywać zlecenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych