Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem native error (native "get_weaponname") QTM_COD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 putra valiana

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:13530
  • Lokalizacja:indonesia
Offline

Napisano 07.09.2013 00:46

L 09/07/2013 - 02:29:55: Start of error session.
L 09/07/2013 - 02:29:55: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130907.log")
L 09/07/2013 - 02:29:55: Invalid weapon id 32
L 09/07/2013 - 02:29:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/07/2013 - 02:29:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 09/07/2013 - 02:29:55: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 584)
L 09/07/2013 - 02:57:49: Start of error session.
L 09/07/2013 - 02:57:49: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130907.log")
L 09/07/2013 - 02:57:49: Invalid weapon id 32
L 09/07/2013 - 02:57:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/07/2013 - 02:57:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 09/07/2013 - 02:57:49: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::OpisKlasy_Handle (line 584)

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yClass: \w%s^n\yIntelligence: \w%i^n\yHealth: \w%i^n\yStrength: \w%i^n\yCondition: \w%i^n\yWeapons:\w%s^n\yAdditional description: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

please help me to fix it


  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.09.2013 22:09

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 30; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yClass: \w%s^n\yIntelligence: \w%i^n\yHealth: \w%i^n\yStrength: \w%i^n\yCondition: \w%i^n\yWeapons:\w%s^n\yAdditional description: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych