Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zp_level_system_xp3.2aSystem leveli na modzie Zombie Plague 4.3


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 _KO_

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.09.2013 19:22

Witam, klikam tu

bo mam problem i już nie wiem gdzie mam z tym uderzyć

Chodzi mi o plugin, zapodam .sma, który śmiga na serwerze Zombie Plague 4.3. i nikt nie wie jak pomó,

nikt nie rozumie tej linijki  :

Załączony plik  zp_level_system_xp3.2a.sma   18,8 KB  27 Ilość pobrań
  zp_level_system_xp3.2a.amxx

To wklejka z error :
 

Displaying debug trace (plugin "zp_level_system_xp3.2a.amxx")
L 09/04/2013 - 12:24:02: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 09/04/2013 - 12:24:02: [AMXX] [0] zp_level_system_xp3.2a.sma::zp_round_ended (line 565)

 

 

Czy jest ktoś w stanie pomóc ? Zrewanżować się mogę vipem na serwerze taki mały profit heh, chociaż to dla Was pewnie pikuś rozwiązanie tego tematu.

 

Co ten leveling system daje tak w skrócie byście mieli podkładkę :

- jest max 50 lvl

- co każdy lvl dostajemy +1 do DMG

- co każdy lvl dostajemy +5 do HP

- szybkość w komunikacie na serwerze mówi że co lvl dostajemy ileś tam % do szybkości ale ona nie działa, może tu tkwi problem jeśli ktoś potrafi to mógłby i tą szybkość dodać ale by nie była przesadzona wiadome

 

Jeśli ktoś to ogarnia to mógłby na koniec dodać także :

- byśmy dostawali co każdy level + 2 do kevlara

Czyli przy 50 max. levelu byśmy mieli 100 kevlara

 

Bo tylko vipy u nas mają 100 kevlara, a z levelami max by miały 200 kevlara

 

Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc, nawet za samo naprawienie tego erroru.

 

 


Użytkownik _KO_ edytował ten post 04.09.2013 19:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych