Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa jest niewidzialna do zginięciaproblem z niewidzalnościa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 01.09.2013 14:04

Witam mam problem z klasą otóż jest niewidzialna tylko do zginięcia

Jeśli zginie w 1 rundzie to widać ją przez całą mapę

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Zwinny zolnierz";
new const opis[] = "Niewidzalny Mniejsza grawitacja 400/800";
new const bronie =  1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; 
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
 
 

Użytkownik Polak Potrafi edytował ten post 01.09.2013 14:04

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 01.09.2013 14:23

 

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci

na to

 

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci

jeżeli nie pomoże to masz jakiś plugin/perk/klasę, która/y niewidzialność ma usuwać i nie ma w nim odpowiedniego warunku


Użytkownik CraZzy edytował ten post 01.09.2013 14:25

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych