Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Errory w menu


Najlepsza odpowiedź K!113r, 28.08.2013 13:59

W tworzeniu menu masz błąd, zamiast obrazenia(id) to obrazenia[id] etc. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.08.2013 12:14

Witam

Nie wiem, czemu, ale sypie mi errorami tutaj:

public Przydziel_Punkty(id)
{
new menu = menu_create("Punkty:", "Przydziel_Punkty_Handler");
menu_additem(menu, "Punkty: %i^n^nObrazenia - %i", punkty(id), obrazenia(id));
menu_additem(menu, "Zdrowie - %i", zdrowie(id));
menu_additem(menu, "Grawitacja - %i", grawitacja(id));
menu_additem(menu, "Szybkosc - %i", szybkosc(id));
menu_additem(menu, "Niewidzialnosc - %i", niewidzialnosc(id));
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz^n\yPunkty by \rMAGNET");
menu_display(id, menu)
}

 

Punkty.sma(160) : error 012: invalid function call, not a valid address

Punkty.sma(160) : warning 215: expression has no effect
Punkty.sma(160) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Punkty.sma(160) : error 029: invalid expression, assumed zero
Punkty.sma(160) : fatal error 107: too many error messages on one line
Proszę o pomoc
I pozdrawiam oczywiście :)

  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.08.2013 12:29

Byś numerację włączył byłoby łatwiej, masz takie funkcje jak np. obrazenia()? może przypadkiem pomyliłeś nawiasy () z [].
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.08.2013 12:50

Tu masz handlera:

public Przydziel_Punkty_Handler(id, menu, item)

{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (punkty[id] < 100)
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Masz za malo Punktow!", PREFIX);
return PLUGIN_HANDLED
}
 
switch(item)
{
case 0: 
{
if(zdrowie[id] < 10)
{
zdrowie[id]++;
punkty[id]-100;
}
else 
client_print(id, print_chat, "[%s] Statystyka Zdrowie rozwinieta maksymalnie", PREFIX);
 
 
}
case 1: 
{
if(obrazenia[id] < 10)
{
obrazenia[id]++;
punkty[id]-100;
}
else 
client_print(id, print_chat, "[%s] Statystyka Obrazenia rozwinieta maksymalnie", PREFIX);
}
case 2: 
{
if(grawitacja[id] < 10)
{
grawitacja[id]++;
punkty[id]-100;
}
else 
client_print(id, print_chat, "[%s] Statystyka Grawitacja rozwinieta maksymalnie", PREFIX);
 
}
case 3: 
{
if(szybkosc[id] < 10)
{
szybkosc[id]++;
punkty[id]-100;
}
else
client_print(id, print_chat, "[%s] Statystyka Szybkosc rozwinieta maksymalnie", PREFIX);
}
case 4: 
{
if(niewidzialnosc[id] < 10)
{
niewidzialnosc[id]++;
punkty[id]-100;
}
else
client_print(id, print_chat, "[%s] Statystyka Szybkosc rozwinieta maksymalnie", PREFIX);
}
}
if(punkty[id] > 99)
client_print(id, print_chat, "[%s] Uzbierales 100 Punktow! Wymien je na jedna z 5 umiejetnosci.", PREFIX);
Przydziel_Punkty(id);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
I funkcję z obrażeniami (zmieniałem nawiasy, ale nic to nie dało):
 
public Statystyka_Obrazenia(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, dmg + obrazenia[attacker]);
return HAM_IGNORED;
 
}

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.08.2013 13:59   Najlepsza odpowiedź

W tworzeniu menu masz błąd, zamiast obrazenia(id) to obrazenia[id] etc.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.08.2013 14:46

Ok pomogło

Jakbyś jeszcze mi wytłumaczył kiedy stosować nawias okrągły, a kiedy kwadratowy, byłoby super :D


  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.08.2013 15:00

Kwadratowe masz od tablic, okrągłe od funkcji (własnych, tych publicznych, zwykłych, stocków, jak i tych z bibliotek, natywnych), a klamry masz do bloków instrukcji.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 28.08.2013 16:27

Ok już wszystko wiem

Dzięki za pomoc ;]


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg