Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywolanie dzwieku po X zabiciach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.08.2013 16:54

Chce sie spytac jak moge wywolac dzwiek dla gracza ktory zabije np 6 osob? (Dzwiek ma slyszec tylko ten gracz)


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2013 16:58

Plugin ultimate_sounds w zależności od wersji językowej jakiej używasz, musisz zmienić sposób wyświtlania, np:

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
     new name[32];
 
    get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}
 
if (streak&2){
     client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}


na:

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
 
if (streak&1)
{
    new name[32];
 
    get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(id, stkmessages[level], name);
}
 
if (streak&2){
    client_cmd(id, "spk %s", stksounds[level]);
}

Użytkownik sernikkk edytował ten post 27.08.2013 17:00

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.08.2013 18:05

ale mi plugin jest nie potrzebny, bardzo proszę o podeslanie jak najkrotszego kodu ktory wywoluje ten dzwien np po 6 zabiciach (tak jak pisalem dzwiek ma slyszec tylko gracz ktory zabije te 6 osob)


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.08.2013 20:15

Ma odtwarzać po 6 zabójstwach bez śmierci czy ogólnie?


  • +
  • -
  • 0

#5 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2013 20:24

z pewnością chodzi o bezśmiertne . Tak jak mówiłem najlepiej wziąć gotowy plugin ultimate_sounds i co najwyzej powyłączać te ilości których się nie chce i edytować to co podałem.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.08.2013 20:34

Panowie tak jak mowilem caly plugin mi jest nie potrzebny, nie potrzebne obciazenie dla serwera. Chce kod ktorym wywolam dzwiek po X zabiciu osob (dalej juz sobie go zedytuje jak chce).....
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.08.2013 10:06

Jak to ma być killstreak to musisz zdeklarować zmienną najlepiej o 33 komórkach.

Naliczasz killstreak kiedy racz kogoś zabije, zerujesz jeśli dednou.

Kiedy killstreak przekroczy 6 to wywołujesz komendę spk/mp3 play w konsoli gracza.


  • +
  • -
  • 0

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.08.2013 10:46

Dodam tylko, że za pomocą DeathMsg ;]


  • +
  • -
  • 0

#9 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 30.08.2013 14:53

to sie tak latwo mowi jak to zrobic.. Nie zrobilby mi ktos jakiegos szablonu jak to ma wygladac? Sam nie ogarne :(
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2013 15:11

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Trolololo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new ks[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
}

public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){	
	if(is_user_connected(atakujacy))
	ks[atakujacy]++;
	else
	{
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	else
	return HAM_IGNORED;
	
	if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/
	client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav");
	
	return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
        precache_generic("sound/dzwiek.wav");

public client_connect(id)
	ks[id] = 0;

Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek :blink:


Użytkownik HubertTM edytował ten post 30.08.2013 15:23

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 30.08.2013 15:14

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^


  • +
  • -
  • 0

#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 30.08.2013 15:18


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Trolololo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new ks[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
}

public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){	
	if(is_user_connected(atakujacy))
	ks[atakujacy]++;
	else
	{
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(is_user_connected(ofiara))
	ks[ofiara] = 0;	
	else
	return HAM_IGNORED;
	
	if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/
	client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav");
	
	return HAM_IGNORED;
}

public client_connect(id)
	ks[id] = 0;

Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek :blink:

 
A precache? ^^
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#13 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.08.2013 15:24

Fakt, miałem w głowie to że będzie używał dźwięków CS'owych, a nie niestandardowych i mi z głowy wypadło nevermind xD


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#14 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 01.09.2013 08:20

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^



A slyszales zeby ktos komus na sile nalal oleju do glowy? Hubert dzięki za pomoc.

// Mozna Zamknac
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#15 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.09.2013 08:36

 

Hubercie, tak szybciej się nauczy ^D^



A slyszales zeby ktos komus na sile nalal oleju do glowy? Hubert Dzięki za pomoc.

// Mozna Zamknac

 

A co my Cię uczymy na siłę? Chcesz się ucz, albo lepiej nie ucz wcale i cały czas polegaj na kodach innych ludzi <_<


  • +
  • -
  • 0

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.09.2013 12:56

Przyda Ci się to http://amxx.pl/topic...ie-z-mp3-i-wav/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych