Chce sie spytac jak moge wywolac dzwiek dla gracza ktory zabije np 6 osob? (Dzwiek ma slyszec tylko ten gracz)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wywolanie dzwieku po X zabiciach
#2
Napisano 27.08.2013 16:58
Plugin ultimate_sounds w zależności od wersji językowej jakiej używasz, musisz zmienić sposób wyświtlania, np:
announce(killer, level) { new streak = get_streak() if (streak&1) { new name[32]; get_user_name(killer, name, 32); set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2); show_hudmessage(0, stkmessages[level], name); } if (streak&2){ client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]); }
na:
announce(killer, level) { new streak = get_streak() if (streak&1) { new name[32]; get_user_name(killer, name, 32); set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2); show_hudmessage(id, stkmessages[level], name); } if (streak&2){ client_cmd(id, "spk %s", stksounds[level]); }
Użytkownik sernikkk edytował ten post 27.08.2013 17:00
#4
Napisano 27.08.2013 20:15
Ma odtwarzać po 6 zabójstwach bez śmierci czy ogólnie?
#7
Napisano 30.08.2013 10:06
Jak to ma być killstreak to musisz zdeklarować zmienną najlepiej o 33 komórkach.
Naliczasz killstreak kiedy racz kogoś zabije, zerujesz jeśli dednou.
Kiedy killstreak przekroczy 6 to wywołujesz komendę spk/mp3 play w konsoli gracza.
#8
Napisano 30.08.2013 10:46
Dodam tylko, że za pomocą DeathMsg ;]
#10
Napisano 30.08.2013 15:11
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Trolololo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" new ks[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1); } public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){ if(is_user_connected(atakujacy)) ks[atakujacy]++; else { if(is_user_connected(ofiara)) ks[ofiara] = 0; return HAM_IGNORED; } if(is_user_connected(ofiara)) ks[ofiara] = 0; else return HAM_IGNORED; if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/ client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav"); return HAM_IGNORED; } public plugin_precache() precache_generic("sound/dzwiek.wav"); public client_connect(id) ks[id] = 0;
Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek
Użytkownik HubertTM edytował ten post 30.08.2013 15:23
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#12
Napisano 30.08.2013 15:18
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Trolololo" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" new ks[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1); } public PlayerKilled(ofiara, atakujacy, rozpadcial){ if(is_user_connected(atakujacy)) ks[atakujacy]++; else { if(is_user_connected(ofiara)) ks[ofiara] = 0; return HAM_IGNORED; } if(is_user_connected(ofiara)) ks[ofiara] = 0; else return HAM_IGNORED; if(ks[atakujacy]==6) /* tutaj ilosc zmieniasz*/ client_cmd(atakujacy, "spk dzwiek.wav"); return HAM_IGNORED; } public client_connect(id) ks[id] = 0;Nie rozumiem czemu Ci nie pomogli to jest 30 linijek
A precache?
If you can dream it, you can do it.
#13
Napisano 30.08.2013 15:24
Fakt, miałem w głowie to że będzie używał dźwięków CS'owych, a nie niestandardowych i mi z głowy wypadło nevermind
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#15
Napisano 01.09.2013 08:36
Hubercie, tak szybciej się nauczy
A slyszales zeby ktos komus na sile nalal oleju do glowy? Hubert Dzięki za pomoc.
// Mozna Zamknac
A co my Cię uczymy na siłę? Chcesz się ucz, albo lepiej nie ucz wcale i cały czas polegaj na kodach innych ludzi
#16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych