Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa dostaje mniejsze dmg od innychKlasa zamiast np dostawać za 50dmg dostaje za 35dmg

cod nowy nowa moc była dmg mniejsze

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neo Farcik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.08.2013 20:58

Siema mam pytanie odnośnie zrobienia klasy mianowicie potrzebuje poradnika jak zrobić aby klasa dostawała mniejsze obrażenia od innych ? Kiedyś taką klase zrobiłem miała mp5 i dostawała dmg mniejsze o 10 i była całkiem spoko dlatego chiciałbym teraz taką zrobić lecz nie pamietam jak wtedy tamtą zrobiłem. proszę o poradnik od bardziej zaawansowanych użytkowników tego forum :D


Bo kolorowe jest piękne


#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 25.08.2013 21:17

Może daj więcej wytrzymałości?


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.08.2013 21:37

Łap:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define RedukcjaWProcentach 10
#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_klase[idattacker])	return HAM_IGNORED;
		
	SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
		
	return HAM_IGNORED;
}

W stałej "RedukcjaWProcentach" ustawiasz ile % zadanych dmg ma być zredukowane.

 


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.08.2013 22:46

Sorki że post pod postem ale drobna pomyłka zamiast


if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
Ma być:
if(!ma_klase[this])	return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 08:01

Wczoraj już niemogłem sprawdzić zaraz zobacze, ja robiłem że podawałem od razu dmg ale w % to chyba nawet lepiej :D


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 08:02

Bo kolorowe jest piękne


#6 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 09:56

d*pa ustawiłem se 20% + MP5 i HE i wg hp nei tracilem ani przy upadku nigdy wg hp nei tracilem oczywiscie z tym co mi kazałeś poprawić.


Bo kolorowe jest piękne


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.08.2013 10:49

Pokaż swój kod


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 26.08.2013 11:00

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[this])    return HAM_IGNORED;
        
    SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Lepiej zrób tak

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[this])    return HAM_IGNORED;
        
    SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
        
    return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik d0naciak edytował ten post 26.08.2013 11:01

  • +
  • -
  • 0

#9 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 11:16

Pokaż swój kod

 


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define RedukcjaWProcentach 10
#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100)
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "NoDamage-test";
new const opis[] = "Traci mniej hp o 10%"
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[this])    return HAM_IGNORED;
        
    SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
        
    return HAM_HANDLED;
}
 
Dalej jest niesmiertelny ;( tylko dizalko i duchy go zabijaja

Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 11:27

Bo kolorowe jest piękne


#10 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 18:25

może jakieś elity tego forum pomogą :D ? -Ref.

---------

Trafilem na coś ale nwm czy to działa i czy wam to moze jakoś pomoże w pomocy mi xD

http://amxx.pl/topic...wanych-obrazen/

http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 18:50

Bo kolorowe jest piękne


#11 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.08.2013 19:33

Haha wina kompilatora :D (Po części moja bo mogłem się zorientować)

Powiem szczerze że nie trafiłem na taki przypadek.

Trzeba podzielić przez:

100.0

a nie przez:

100

Bo inaczej kompilator stwierdzi że oczekujemy liczbę nie zmiennoprzecinkową i poda nam tylko liczbę z przed przecinka czyli w naszym przypadku okrągłe zero a zmienna damage * 0 = 0 czyli nieśmiertelność (no nie całkiem)

 

Zamień to:

#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100)

Na to:

#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0)

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#12 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 19:53

dalej nie dziala tak jak powinno bo na 3 strzaly 2 nic mi nei zdaly i 1 zadal za 115 i padlem ;/

 

może to działa wiem wiem moge sprawdzic ale ile razy mam zmieniac mapke an servie ludzie sie będą denerwować xD

http://amxx.pl/topic...-obrazen-klasy/


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 19:58

Bo kolorowe jest piękne


#13 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.08.2013 20:10


http://amxx.pl/topic...-obrazen-klasy/
To jest to samo ci ci podałem tylko bez zbędnego sprawdzania czy gracz jest podłączony do serwera gdyż to jest zupełnie nie potrzebne.

Sprawdź jeszcze raz czy działa bo powinno.


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#14 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 20:37

No to jak sprawdzisz daj znać xD


Bo kolorowe jest piękne


#15 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.08.2013 20:43


No to jak sprawdzisz daj znać
Chyba się źle zrozumieliśmy. Ta klasa powinna działać i działa a napisałem:


Sprawdź jeszcze raz czy działa bo powinno.
Gdyż mogłeś się pomylić przy kompilowaniu albo zmienianiu kodu :D
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#16 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 20:54

hahahah. sorrki xD już nei ogarniam no kurde nie działa jak powinno i tyle xD bo sprawdzałem z kumplem

 

Niedziala to sprawdzalem nie wiezysz wejdz na serva i sam ze mna potestujesz..

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define RedukcjaWProcentach 30
#define Redukcja ((100-RedukcjaWProcentach)/100.0)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "test-dmg";
new const opis[] = "trolololo";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BlackPerfum");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 21:11

Bo kolorowe jest piękne


#17 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 21:52

Już prawie zasypiając przypomnialem se że gdy tester bil w inna klase za 110 w banie z sg 552 to w tą albo za nic bo była niesmietelna albo "po przerubce" za 115 czyli o 5 wiecej i to sie powtarzało bo testowalismy kilka razy i kazałem mu wybrać 1 punk na bani który ma strzelac więc coś nie tak z tym kodem :D 


Bo kolorowe jest piękne


#18 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 26.08.2013 22:02

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage*Redukcja);
return HAM_IGNORED;
}

Ty się dziwisz czemu to nie działa pisałem ci wcześniej. Czytaj dokładnie

 

 

Sorki że post pod postem ale drobna pomyłka zamiast
BlackPerfum, dnia 25 Sie 2013 - 22:37, napisał:
if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;Ma być:
if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED;


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#19 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2013 22:03

nosz kurde ! sorki wiesz jak mi teraz głupio.. czytam dokładnie ale zapomniałem o tamtej poprawce przepraszam cie strasznie !!! ;D sprawdze teraz ;D

 

----------------------------------------------------------

 

Jesteś wielki działa !!! masz plusiki ! xD - przepraszam ze zabrałem ci troche tego czasu :(


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 26.08.2013 22:14

Bo kolorowe jest piękne






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, nowa moc była dmg mniejsze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych