Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie puki nie odda strzałunei widać klasy puki nie zacznie strzelac

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neo Farcik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.08.2013 20:32

Siemka, przypomniałem sobie że w generatorze jest coś takiego że jak jesteśmy nie widzialni i dostaniemy obrazenia to nas widać czyli "do otrzymania obrażeń" jesteśmy nie widzialni i tu 'wpadłem' - bo może już jest coś takiego - Na zrobie nie klasy której niewidać my to sobie ustawiam jak bardzo jej nie widać i gdy zatrznie strzelać będzie ją widąć już cały czas nawet jak bedzie przeladowywać itp. Mam nadzieje, że zrozumieliście.    Pytanie czy da sie coś takiego zrobić ?

 

Czekam na wasze odpowiedzi :D - Bardzo pilne bo chciałbym taką klase na server do niedzieli ale nie pośpieszam :D


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 23.08.2013 20:33

Bo kolorowe jest piękne


#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 23.08.2013 20:41

Da się, najprościej zrobić że po użyciu komendy ataku (+attack i +attack2) gracz staje się widoczny, tylko wtedy gracz stawałby się widoczny również podczas ataku nożem i zakładaniu tłumika


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2013 21:27

Jeżeli chcesz tak: początek rundy: nie widać go! -> strzał: widać go! i tak w kółko?

W sensie jeden strzał wystarczy aby gracz nie był widoczny do końca rundy?

 

Użyj kanapki ;)

 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.08.2013 21:37

spoko :D ale moja klasa nie bedzie kożystać z tłumika ani z noża no moze czasem z kosy ale to mi nei przeszkadza :D 

 

d0naciak- no tak ze gdy strzele to już mnei widać do końca rundy i potem znowu next runda i neiwidać mnei do oddania strzału :D

Niestety nei jestem tak obeznany i niewiem co to Kanapka pewnei chodzi o to "hamsandwich" ale nei jestem pewien :D chciałem tylko podsunąć pomysł i prośić o dodanie poradnika najlepiej w tym temacie jak to zrobić :D


Bo kolorowe jest piękne


#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2013 21:48

Rejestrujesz atak każdej z broni (Ham_Weapon_PrimaryAttack)

Przy wywołaniu ataku w broni, sprawdzasz czy właściciel broni korzysta z klasy/perku który chcesz zrobić.

W tym momencie ustawiasz 100% widoczności u danego gracza.

I co rundę robisz pętelkę, a graczom z klasom ustawiasz niewidzialność (ew. co spawna sprawdzasz czy spawnujący się gracz ma klasę).

 

Tyle ;>


  • +
  • -
  • 1

#6 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.08.2013 21:52

Thx jako tako zrozumiałem ale i tak jestem zbyt tępy na to. Może przykładowa klasa z famasem ? i ja wtedy jużt ak obaczaje bo jestem wzrokowcem lepiej zapamiętam :D


Bo kolorowe jest piękne


#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2013 22:03

Check it

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Silent Killer", "0.1", "d0naciak");
    
    cod_register_class("Silent Killer", "Jest niewidzialny do oddania pierwszego strzalu", 1<<CSW_FAMAS, 10, 30, 10, 5);
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")
    
    new const nazwy_broni[][] = { "weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
    "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
    "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
    "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
    "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
    
    for(new i = 0; i < sizeof nazwy_broni; i++)
    {
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, nazwy_broni[i], "Atak", 1);
    }
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    fm_set_rendering(id);
}

public NowaRunda()
{
    for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
    {
        if(!is_user_connected(id) || !ma_klase[id])
            continue;
        
        fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0);
    }
}

public Atak(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    
    if(ma_klase[id])
        fm_set_rendering(id);
    
    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik d0naciak edytował ten post 23.08.2013 22:04

  • +
  • -
  • 0

#8 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.08.2013 22:11

Ej ale to jest klasa czy plugin xD ? bo zadnych statystyk itp. ? xD niekumam hehe a i co to jest te fakemeta_util pierwsze widze jakis nowy modul czy cos xD ?


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 23.08.2013 22:12

Bo kolorowe jest piękne


#9 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.08.2013 22:18

Ej ale to jest klasa czy plugin xD ? bo zadnych statystyk itp. ?

Klasa

cod_register_class("Silent Killer", "Jest niewidzialny do oddania pierwszego strzalu", 1<<CSW_FAMAS, 10, 30, 10, 5);

 

niekumam hehe a i co to jest te fakemeta_util pierwsze widze jakis nowy modul czy cos xD ?

Fakemeta util jest to biblioteka z listą stocków wykorzystujących funkcje fakemety, które są zamiennikami funkcji z innych modułów.

Przykład: Nie muszę includować fun'a do zmiany widoczności (set_rendering) gdyż mogę to zrobić za pomocą fakemety, a w fakemecie util mam gotowy stock na zmianę widoczności przez fakemetę (fm_set_rendering)


  • +
  • -
  • 0

#10 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.08.2013 09:08

 

Ej ale to jest klasa czy plugin xD ? bo zadnych statystyk itp. ?

Klasa

cod_register_class("Silent Killer", "Jest niewidzialny do oddania pierwszego strzalu", 1<<CSW_FAMAS, 10, 30, 10, 5);

niekumam hehe a i co to jest te fakemeta_util pierwsze widze jakis nowy modul czy cos xD ?

Fakemeta util jest to biblioteka z listą stocków wykorzystujących funkcje fakemety, które są zamiennikami funkcji z innych modułów.

Przykład: Nie muszę includować fun'a do zmiany widoczności (set_rendering) gdyż mogę to zrobić za pomocą fakemety, a w fakemecie util mam gotowy stock na zmianę widoczności przez fakemetę (fm_set_rendering)

 

 

Dzięki bardzo fanie wyjaśnione to są statystyki: 10, 30, 10, 5 w standardowej kolejnośći ? Dobra spróbuje z tym zrobić moją klase i jak cośnie styknie to Napisz bo chce zrobić klase Predator tylko zamiast niewidki na E to do pierwszego strzału :D


Bo kolorowe jest piękne


#11 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.08.2013 09:28

Sprawdziłem twoją klase ładnie sie kompiluje i te sprawy ale niestety pisze Invalid Plugin ;/

 

Ed. Sorrki mój błąd już działa :D tlylko teraz przetestuje czy działą ogólnie moc ;D

 

-------------------

Ok już sprawdziłem z kolegą na serverze widać mnie cały czas chociaż ładnie sie kompiluje ;/


Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 24.08.2013 09:41

Bo kolorowe jest piękne


#12 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.08.2013 10:03

Jakieś errorlogi?

@edit spróbuj zamienić

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0")

na

register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start")

Użytkownik d0naciak edytował ten post 24.08.2013 10:04

  • +
  • -
  • 0

#13 Neo Farcik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.08.2013 09:16

Ok styka na razie :D


Bo kolorowe jest piękne






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych