Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odpychanie na Biohazardzie nie działa jak powinno.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PiesekLeszeK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:PiesekLeszek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2013 09:24

Witam, na serwerze wgrałem Zombie Mod Biohazard, ustawiłem w cvarach odpychanie, by jak np. ktoś strzelił w zombie z shota (m3), to żeby go odepchneło dosyć daleko. Ogólnie udało mi się to zrobić, tylko że jak strzelam w zombie gdy on skacze odepchanie działa, gdy strzelam w zombie kiedy on stoi, odepchanie działa, lecz gdy zombie kucnie to odpychanie w ogóle nie działa, i co z tym zrobić, pomoże ktoś ?
Zamieszczę Cvary Biohazardu:
// Biohazard mod configuration fileecho Executing Biohazard mod configuration file// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.bh_skyname "drkg"// Shows your real health.bh_showtruehealth 1// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.bh_lights "d"// Enable weapons menu.bh_weaponsmenu 1// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.bh_randomspawn 0// Kill suiciders next time they spawn.bh_punishsuicide 1// How long till the infected player(s) shows up.bh_starttime 15.0//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.bh_buytime 0// Maximum zombiesbh_maxzombies 31// Use custom win sounds.bh_winsounds 1// Ammo system.// 0 - off// 1 - unlimited ammo// 2 - unlimited clipbh_ammo 1// HEs explode on impact.bh_impactexplode 1// Flashbangs only blind zombies.bh_flashbang 1// Turn NVG on automatically when infected.bh_autonvg 1// Cap health display to 255.bh_caphealthdisplay 1// Survivors cant be infected till their armor is gone.bh_obeyarmor 0// Money gain from infecting a survivor.bh_infectionmoney 0// Pain shock free system.bh_painshockfree 0// Objects pushed when shot.bh_shootobjects 1// Push multiplier for weapons.bh_pushpwr_weapon 2.0// Push multiplier for zombies.bh_pushpwr_zombie 5.0// Knockback system.bh_knockback 1// Disables knockback when zombie is ducking.bh_knockback_duck 0// Maximum distance of knockback to take effect.bh_knockback_dist 280.0// Enable zombie classes.bh_zombie_class 1// Randomize player class.bh_randomclass 1// Zombies are respawned as zombies.bh_respawnaszombie 1// Frag bonus when killing a zombie.bh_kill_bonus 1// Rewards for killing a zombie.// 0 - off// 1 - full clip// 2 - he grenade// 3 - both bh_kill_reward 2// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)bh_zombie_countmulti 0.15// Starting zombie(s) health multiplier.bh_zombie_hpmulti 2.0// Sub-plugins cvars// bio_radar.sma//// Enable/disable plugin.bh_zombie_radar 1//bio_smokeflare.sma//// Enable/disable plugin.bh_flare_enable 1// Flare life.bh_flare_duration 999.9// bio_antiblock.sma//// Enable/disable plugin.bh_antiblock 1// bio_boatescape.sma//// Chopper arrival delay.bh_rescuetime 20.0// customflashlight.sma//// Enable/disable plugin.flashlight_custom 1// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.flashlight_show_all 1// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.flashlight_fulldrain_time 120// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.flashlight_fullcharge_time 20// Flashlight color.// 0 - random (predifined) colors// 1 - team colorsflashlight_color_type 1// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.flashlight_color_ct 255255255// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.flashlight_color_te 255255255// Flashlight radiusflashlight_radius 9// Max distance in units where you can see the flashlight.flashlight_distance_max 2000.0// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.flashlight_attenuation 5
oraz może to ma jakieś znaczenie, plik z konfiguracją klas na serwerze :
; Biohazard class configuration file; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini; To use with Biohazard plugin; [class]     - Classname; DESC        - Short description; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!); WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!); HEALTH      - Health value; SPEED       - Speed value; GRAVITY     - Gravity multiplier; ATTACK      - Zombie damage multiplier; DEFENCE     - Bullet damage multiplier; HEDEFENCE   - HE damage multiplier; HITSPEED    - Pain speed multiplier; HITDELAY    - Pain speed delay value; REGENDLY    - Regeneration delay value; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value; KNOCKBACK   - Knockback multiplier[Slum]DESC=BalancedPMODEL=models/player/slum/slum.mdlWMODEL=models/v_knife_zombie.mdlHEALTH=170.0SPEED=280.0   GRAVITY=1.0ATTACK=2.0DEFENCE=0.087HEDEFENCE=1.0HITSPEED=0.89HITDELAY=0.28REGENDLY=0.18HITREGENDLY=2.0KNOCKBACK=1.0[Stalker]DESC=SpeedPMODEL=models/player/stalker/stalker.mdlHEALTH=120.0SPEED=300.0[Hulk]DESC=StrongPMODEL=models/player/hulk/hulk.mdlHEALTH=200.0SPEED=225.0HITDELAY=0.21KNOCKBACK=0.40[Leaper]DESC=Low GravityPMODEL=models/player/leaper/leaper.mdlHEALTH=130.0SPEED=250.0GRAVITY=0.5KNOCKBACK=1.5[Gonome]DESC=Fast RegenerationPMODEL=models/player/gonome/gonome.mdlHEALTH=150.0HEDEFENCE=0.30REGENDLY=0.1HITREGENDLY=1.3
Liczę na jaką kolwiek pomoc, oczywiście nagradzam +. Dziękuję i Pozdrawiam.

Załączone pliki


Użytkownik PiesekLeszeK edytował ten post 23.08.2013 09:39

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_2B6218_000000_7DF16A_54A136.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych