Dodaje download do pluginu i proszę zebyscie go poprawili.
Załączone pliki
Użytkownik Przyjmij wiadro edytował ten post 22.08.2013 10:38
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.08.2013 10:35
Użytkownik Przyjmij wiadro edytował ten post 22.08.2013 10:38
Napisano 22.08.2013 11:05
Napisano 22.08.2013 11:25
haha, teraz to w ogóle nie moge ruszac myszka na serwerze nie, nie dziala
To chyba kabel fotelem rozjechałeś...
Napisano 22.08.2013 11:27
Napisano 22.08.2013 11:37
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new a_runda = 0 public plugin_init() { register_plugin("Plug", "1.0", "Niide"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) } public restart_roundsnum() { a_runda = 0; } public Poczatek_Rundy() { a_runda++; for(new i=1; i<33; i++) { set_hudmessage(255, 255, 85, 0.59, 0.93, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(i, "Runda: %d/12", a_runda); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 22.08.2013 11:44
Napisano 22.08.2013 13:59
[code]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> new a_runda = 0; new winTT = 0; new winCT = 0; public plugin_init() { register_plugin("Plug", "1.0", "Niide"); register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) register_event("SendAudio", "wygranaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "wygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") } public restart_roundsnum() { a_runda = 0; } public wygranaTT(){ winTT++ } public wygranaCT(){ winCT++ } public Poczatek_Rundy(){ a_runda++; for(new i=1; i<33; i++){ set_hudmessage(255, 255, 85, 0.59, 0.93, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(i, "Runda: %d/12", a_runda); } } public Koniec_Rundy() { if(a_runda==12){ if(winCT>winTT){ ColorChat(0, RED, "Wygrala druzyna CT! Posiadaja %d wygranych rund", winCT) } if(winTT>winCT){ ColorChat(0, RED, "Wygrala druzyna TT! Posiadaja %d wygranych rund", winTT) } else{ ColorChat(0, RED, "Wygrala druzyna TT! Obie druzyny maja po %d zwyciestw.", winCT) } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */[/code]
W sumie zmienna a_runda jest zbędna, ale nie chciało mi się optymalizować tak prostego kodu
Jest jak jest
Użytkownik MaxiKINGer edytował ten post 22.08.2013 14:02
Napisano 23.08.2013 19:00
Napisano 29.08.2013 13:57
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych